Dec 21, 2010

REVIEW BLOG ' BICARA DARI KAMAR HATI '



Blog pilihan ke 4 :-

Kali nie aku memilih blog ' Bicara Dari Kamar Hati '..blog kepunyaan kak IDALARA... kak ida juga adalah salah seorang blogger yang kerap berkunjung di teratak sinar raudah , di kala sinar raudah masih kurang mempunyai follower.. senang cakap masa tue sinar raudah baru nak bertahtih dalam dunia blog nie .. aku suka cara penyampaianya yang bersahaja dan kadang2 aku juga dapat rasakan apa yang cuba kak ida sampaikan.. kepada yang masih belum mengenali diri beliau boleh la bertandang ke terataknya idalara.blogspot.com..


Sedikit info mengenai diri beliau :-

My Photo

Hamidah Mahmud name sebenarnya
Lebih di kenali sebagai kak ida
Mula berblogging pada ogos 2008- satu jangka masa yang lame tue
Berasal dari Melaka - satu kampung dengan amy nie
Menetap di Sepang selangor
Sudah berkahwin

Selebihnya boleh la kenal dengan tuan empunya diri ye...
sedikit cebisan daripada blognya...

Aku menulis bukanlah untuk menyakiti hati sesiapa.. hanya sebagai renungan bersama.. di sini aku dapat lepaskan segala rasa suka , merajuk , marah atau duka .. hanya sebagai terapi untuk mencari ketenangan diri dan memujuk hati ku sendiri...





2 comments:

man yusoef said...

agak2..blog sy boleh msuk tak dlm blog review akak...heheheh

atuk said...

Assalamualaikum Amy

salam perkenalan kak ida

Wassalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign