Dec 22, 2010

EN.BEN ASHAARI KE NIE !!!


Wahhh!!! banyaknya friends requests di facebook yang aku x approve lagi.. jadi terpaksa la aku merajinkan diri untuk check satu2... aku nie kalau orang yang aku x kenal aku x akan approve melainkan dia adalah di kalangan kaum keluarga dari matual friends jadi aku akan approve.. kalau tidak sorry la bye !!! bye !!!

Sekarang nie pun page aku dah mempunyai lebih daripada 3 ribu orang kawan.. sama ada rakan dari sekolah rendah , menengah , kolej , tempat kerja lame , adik beradik dan sanak saudara .. di facebook je la kami nak bertanya khabar pun kalau nak harap call atau sms jangan harap la.. semua kedekut prepaid hehehehe..(",) ok stop cite pasal nie berbalik pada friends requests tadi..

Dalam tengah2 check satu2 tadi tiba2 aku lihat name nie.. Uissshhh!!! biar betul hari tue dia dah add aku x kan hari nie dia add lagi ke ada orang guna name dia.. tengok betul2 muka memang x same tapi tang name tue hampir2 same cume bezanya kurang satu A je.. aku pun jadi was2 nak approve ke tak.. adakah ia secara kebetulan atau ??? fikir sendiri ok....

Pelik la kenapa ramai benar nak guna name macam dia.. adakah di sebabkan dia tue popular jadi nak tumpang glamour.. ishhh!!! x baik tau sian sifu kita tue aka En.Ben Ashaari.. hari tue Ben Nyah hari nie sowang lagi Ben Ashari...apa motif masih belum di kenal pasti lagi..





19 comments:

Weeda said...

weeda pun x approve org yang tak kenal....=))

noor said...

kes nk tumpang sekaki ler tuh...xmalu huhuuh

Sheherazade said...

salam

ha'ah ape motif?hati2 ye

apdm said...

salam


hangat la abg ben ni ::)

yanna faisal said...

wahh peminat kottt..ekekke

Azman Roslan said...

hahah.. ada juga makkluk jenis camtu..

eelobor said...

nasib baik la aku nie x glamer you, hihihihi

Nurmala Mazlan said...

Dik, add la akak kat fb...Search Nurmala Mazlan

sahromnasrudin said...

ramainya org menyamar skrng nie kan huhuhuhuh

Chekgu Azrine said...

setuju dengan Sinar Raudhah, kena memilih berkawan ni even di laman sosial...

sarah-najwan said...

akak ramai anak murid..dok beratur utk di konpom..hehee..

biarlah jadi pekasam stu..huhu

rmai2 pom yg add kita.. yang aktif dgn kita... 2/3 kerat je..huhu

ibuintan said...

nak tumpang glemer la tu..

Anonymous said...

kita pon add orang yg kita kenal jek..

Syafiq Rosli said...

memang ramai orang mcm tuh kak

eMMe said...

hahaha..ada gak nak jadi Ben no. 2, hehehe...hati2 la, jgn kene tipu sudah...

geekz36 said...

memang nama dia kot

Unknown said...

adoi..
kesian ben...

KNS said...

nama xpe lg kak..tapi kalau dah siap gmbar di copy nye..fiuh..tu mmg nk kena tu..
hehe
slm prkenalan ^___^

Cik Su Life Cycle said...

betul ke name dia ben atau saje nek tumpang galmor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign