Dec 15, 2010

SERBA SALAH LA PULAK !!!!


Dalam banyak2 rumah aku singgah ada juga beberapa buah rumah yang tiada penghuni maksud aku tuanya dah lame meninggalkan rumah.. masalah aku sekarang nie setiap kali aku blogwalking aku pasti akan tingalkan komen walaupun rumahnya kosong.. jadi agak2 korang la kalau aku selalu tinggalkan komen tuan umahnya akan rasa selesa ke x.. bukan apa tadi dalam aku dok asyik blogwalking tiba2 aku terpandang satu kotak komen tue..perghhh!!! banyaknya semua komen aku je , nie kalau tuan umah buka pintu nie mesti tepuk dahi dia.. semua komen tue dari aku je...


Tiba2 aku rasa wisau lak , aku takut orang kata aku menyemakkan komen dia je.. setiap hari aku singgah aku pasti akan tinggalkan komen.. kalau yang x update tue aku tetap komen bertanya khabar kawan2 pastu klik2 la apa yang patut.. tapi hari nie aku terfikir la pulak , rasanya pasni better aku komen dekat entry yang update je kalau x update just singgah klik2 dan teruskan perjalanan seterusnya..

Setuju x kalau aku buat macam tue ke korang rasa ada cadangan lain.. kalau ada cadangan lain sila tinggalkan di sini ye..thanks!!!!



p/s: aku selalu tinggalkan komen , itu tandanya aku amek berat tentang kawan2 aku for example macam en.sahrom , kak Zakie , Ustaz Abd Razak dan beberapa blogger lain.. kalau dowang x update blog pasti aku akan bertanya tapi dowang ok je.. so harap blogger2 lain ok ye bukan apa aku jadi serba salah lak.. hati orang kena jaga jugak huhuhuhuhu.... :(

38 comments:

Sheherazade said...

salam

penah juge rase mcm tu,takut org rimas

xper,InsyAllah org akn suke u dear

Puteri Iqa Izyan said...

hehe.tak kot.kalau iqa, iqa lagi suka mcm tuh...

:))

Mek Onie said...

wah . bagus la akak nie :)

luff u la sis :)

Siti Safiyyah said...

akak antara blogger yg selalu komen kat blog saya..tenkiu2.. :) tapi saya rasa kan, better akak komen kt blog yg rajin update je..kalau yg dh lme tak update tu, tegur kt shoutbox pun ok dah kot..hee

Karisma Izzah said...

tak pe... lagi banyak tinggalkan komen, lagi bagus kowt... sebab boleh menaikkan ranking blog walaupun ornag tu tak update....

kengkadang jeles tgk blog2 yang ade beratus2 komen dalam komen box diorang... selalunya oversea la, blog yang buat giveaway...haha,....

apezs shah said...

Takde pun kak amy dtg blog saya komen-komen dah...;).... Tapi cara kak amy ok ape.. org tu pasti menyatakan betapa kak ni setia pada blog dia, walaupon mmg benar akak setia..;) pada saya ok je tu.

Tahniah FOLLOWERS dah 1ooo ;)

Penjejak Mimpi said...

salam.

amy ni memang rajin bertandang ke umah sy tu. hehehehe tq amy..
pd pendapat sy.. kalo rajin takde salahnye pe yang amy wat tu..
tapi kalo rase kurang rajin, komen jek kat blog yang update slalu tuh... :)

Zura Tahir said...

its okey je tue amy..tp kata org kalau 3 kali bg salam xjwb...kenalah tinggalkan rumah tersebut..hehe..

Kak Amy said...

As'salam Apezs Shah...

ye ke maaf dik my be akak terlepas pandang kot.. anyway thanks tau bagitahu at least akak tahu mane tempat yang akak x gi so untuk tidak terlepas pandang lagi akak masuk dalam bloglist ye..sowie sekarang juga akak gi terjah sambil klik2..

sahromnasrudin said...

as salam sahabatku amy..trime kasih kerana awak mmg seorang yang mengambil berat akan rakan blogger lain..saya rasa ok dan tiada masalah dengan tindakan awak tue kerana sekurang-kurangnya awak mengejutkan mereka dari tidur yang lena...
p/s: hujung minggu ini sy akan ke Kota Bharu krn ada sedikit tugasan...ape tempat makan yang best disana???

Syafiq Rosli said...

salam..sis xslh pn la..lgi bgus tau cara mcm tuh..keep it up.

sarah-najwan said...

akak akn komen kat n3 blog yg hapdet...jika ada masa khatam byk n3 baru...hihi..dan berkomen2 jugak..tapi sebaik2nya yg hari sama n3 tu..

kdg2 kwn2 kita byk idea mcm amy..sehari byk n3..jadi jika bekebetalan masa amy hapdet..dan akak on9..akak akn komen..

Unknown said...

hehe...yer betui3...
komen kt en3 yg paling lama pon seminggu punye update la kot kan...:)

IMANSHAH said...

salam Amy

Ok je, kalau rimas jangan layan..tak salahkan kita bersahabat dan bertanya khabar. mungkin tuan punya tanah tu bz, takpun pg bercuti kat oversea..Takpun balik kampung macam Imanshah ni..mana ada line internet..haha

Zeanne said...

baguslah sis tanya kabar..caring gituh..hehehe;p

Nurul Says said...

la...itu namanya prihatin la dear :) ho ho...now saya tau u care kat i juga :P

Ayu said...

Assalamualaikum dear ;)

Sy xde masalah amy wat camtu, lg rasa dihargai.. maklumla kita ni nak berkawan2 di alam maya (",)

Mek Rose said...

hehehe mcm2 la amy ni.kelakar pon ade
sy ade gak tanye kabar
tapi if pegi jenguk lagi tak ber reply n tak berhapdet..sy klik exit aje sbb dah tinggal komen kan before dis ehhehe

cikpuanhady said...

uisss.. me suka je kalu amy turut berceloteh sama di box komen tu..hihihi..


Jom skodeng :Mengenai CPC, CPM, BE & ME Nuffnang

r'Da said...

sy lg suke klu org komen2..rse cm blog kite dihargai la jgk..hihii

iniialahaku said...

dia bz kot..think positif..hehe..klu jadi pa pe pon hope dia shat2 sntiasa dalam kedaan yg baik2

.::: Princess MOMOY :::. said...

Takpe dear
kadang-kadang Momoy ader jugak follow up comment-comment Momoy dari blog blogger-blogger lain =)

Jangan lupa Vote Momoy yer No. 382 - pilihan 10
Much thx
Undi No. 382 sekarang yer!!

yanamib said...

x slh pn rasanya..tp sy lbh prefer bg salam kt chatbox klu org tu x update blog dia..hehe~ =)

Cyda Acme said...

kot akaklah .. lglah akak suke ader org amik berat pasal kita ... :D
satu lagik leh mengeratkan silaturrahim ...

eITA said...

kalo sy plak, sy suka kalo ade org komen. bestla kan ade org bace blog kte.. hehe...

Awatif Azizi said...

watif sokong akak...
x salah nk wt mcm 2..
juz nk tnya khabar...
bley gak erat silaturrahim..

Linglung said...

xpe.. nnt dia online dia tahu ada org amik berat dan selalu melawat..hehe

Noriz said...

ok..jer x rimas pun..itu tandanya amy prihatin...hehe jgn risau...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

x per2...kita suka..mai la sll umah kita..hikss

lovelyadibah said...

dba setuju :) komen mana2 yang sll update jer:)

AngahSayang2314 said...

tak pe amy yg penting tinggalkan jejak nanti bila dia on9 baru la dia mai balik teratak amynyerrr

chocolate.aholic said...

huhu its ok sis..dorg bz kot...btl ckp Angahsayang2314.t on dorang dapat bc la..

ibuintan said...

elok lah camtu amy, sambil jenjalan sambil bertegur sapa.. mereka takkan nak marah pulak kan, ibu suka juga tinggal komen mana2 blog ibu singgah.. walupun festime sampai

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Saya tak kisah pun, tetamu datang kena layan dengan baik..:)

norihan said...

Salam amy,
time kasih sebab banyak singgah kat rumah saya...kalau jenis saya,saya tak kisah berapa banyak komen nak tinggal,suka baca komen yang diberi..:-)

Kakzakie Purvit said...

Salam Amy,

Kakak tak kisah pun... datanglah bila-bila saja. Terasa ada yang sayang pulak. He..he...

white rose said...

yup, betul2...
sy stuju...

nak tinggalkan pesanan kat shoutmix je pun bole...

F. A said...

kak amy...zana ok je....normal lorh... :0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign