Dec 28, 2010

JOM SKODENG !!!


Alhamdulillah akhirnya aku kembali bersiaran di sini , walaupun agak keletihan dan kepenatan tapi hari nie aku cuba jenguk blog korang yang mane dah 4 hari aku x singgah.. sowie sangat2 aku agak busy , update blog sepintas lalu je komen pun x dapat nak baca.. nak mulakan menulis pun macam x tahu nak mulakan dari mane..OMG baru 4 hari belum 40 hari lagi , kalau 40 hari x tahu la macam mane.. mood pls come back to me i really need you... sementara menanti mood kembali better aku BW dulu mane tahu lepas BW nanti secara x sengaja mood tue kembali kan.. ok nak mulakan dari mane ye! Ops.. lupa pulak , mulakan mengikut name di bloglist la jom skodeng !!!

18 comments:

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Amy, welcome back Amy.. :)

eB ezrin said...

jenguk kami yer :)

Zaidah said...

selamat berBW amy..

sahromnasrudin said...

nice to see u again..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

sat lagi mai lah mood tuuu
(cakap utara pulak)

Wassalam

Karisma Izzah said...

ALhamdulillah...selamat sampai sudah kak Amy...

Mungkin boleh mula cek GA akak tu...

munna said...

selamat bersiaran kembali amy... jom skodeng sama-sama kak munna

ieda said...

take ur time dear :)

Anonymous said...

slmat berblogwalking!

eelobor said...

hehehehe, gembira sebab blog i tersenarai dalam bw amy. hehehehe

sarah-najwan said...

jommmmm

Normaliza said...

Salam Amy,

Selamat pulang.. :)

yanamib said...

welcome back! ^_^







psst entry baru::
roti segar favvy arwah nenek aku

Kakzakie Purvit said...

jalan-jalan, lihat, tinggal jejak mana yg patut. Selamat kembali....

azwa amani said...

rindu kat akak laaa :)..akak ade kiter busy...kiter balik..akak plak busy..wuaa... :(

Weeda said...

welcome back amy...


rindu amy tau...=))

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wlcm bck amy....

chaiyok2 amy....

Sheherazade said...

salam

welcome back dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign