Dec 20, 2010

SEDIH TAPI LAWAK...ENDING HAPPY



Actually aku sedih sangat dari semalam lagi aku dah excited nak wish dalam facebook.. sekali en.hubby just jawab thanks all... tak pe la kan mungkin dia malu kot jadi aku tunggu la malam tadi dia wish something tapi hampeh !!! huwaaaaa sedih... mungkin penat sangat kot sampai dia tertido depan tv tapi lepas di kejutkan tue , dia masuk la ke dalam bilik.. macam biasa sebelum tido en.hubby pasti akan tanya aku , ubat dah makan ke belum , jangan lupa basuh kaki , baca doa sebelum tido dan last baru dia wish good nite n kiss aku .. ayat yang sentiasa dia ingatkan aku kalau out station pun same.. tapi aku still mengharap something dia wish tapi x de jugak jadi aku tido la dalam kesedihan..huhuhuhu :(


Pagi nie bangun seperti biasa .. siapkan breakfast untuk dia than hantarkan ke kereta than tunggu pula sampai dia keluar dari pagar rumah.. pas kereta berlalu aku rasa macam nak nangis kenapa papa x wish pape pun erk.. mustahil dia lupa sebab semalam dia dah baca dalam FB aku.. selang 15 minit en.hubby mesej mengatakan sudah sampai di ofis.. uhhh!!! x de jugak nie x pe aku tunggu setengah jam lagi kalau x de aku harus bagitahu dia yang aku sedih dia buat macam tue...

After setengah jam still x de mesej jugak so aku pun nekad buat muka x malu mesej en.hubby.. wish kat dia dan ayat terakhir tue aku buat la ayat sedih sikit.. u all tahu apa dia jawab ..

papa : " Same2 ye.. papa x lupa la , lambat lagi kan dulu masa kita nikah kan petang lepas asar hehehehe" (",)

Dari sedih terus tersenyum aku di buatnya x kan la nak tunggu masa yang same nikah dulu baru nak wish kot.. adoi juruhnya la laki aku nie hahahahahaha(",)...




p/s : Hari nie aku akan mula segmen REVIEW blog yang aku dah blogwalking.. tanda terima kasih aku kepada semua pengunjung Sinar Raudah....tungguuuu!!! ye blog siapakah yang menjadi pilihan aku hari nie???


27 comments:

sukaxplo said...

salam..
selamat anibeseri seri laa yek :)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

SELAMAT SECOND ANNIVERSARY
Kahas untuk Amy syaquena & Amirul Ridzuan
moga dlm pemeliharaan Allah senantiasa

Wassalam

marinahunny said...

hehehehe perempuan mcm tu la kan, hehehe saya pun pernah kena sekali..hahaha

apezs shah said...

wah bestnya.. hehe mgkin dia nak tunggu juga kot time asar tu kak..;)

me suya said...

jursnyer en hubby kak amy
bagus2.. tenyum sampai telinga la ni sis.. hehehe ni mesti xsabar lagi sekali.. as in suya oun tak sabar lagi sekali nk tgk update suweeett muweeett akak n en hubby :)

Ummi Hanie said...

Salam Amy

alahai sweet skali hubby mu itu....so caaring...
mmg kite org pompuan ni agk sensitif bab2 tarikh sejarah ni kan...hepi anniversary moga cpt dpt baby ;)

F. A said...

happy anniversary sys...
moga2 hingga ke akhirat kelak yaw... :)

eelobor said...

hehehe, tima kasih. buleh guna idea ni nanti. hahahahaha

bunga_rose said...

haahahaah..comel!! biasala amy, pempuan ni sensitif skit.. padahal suami mmg nak wish, cuma nak tunggu masa yg betul je.. hihihi

eMMe said...

amy, jgn le sedih2, mane tau dia nak wat surprise,
i solute u amy, wat brekfast utk huBby...rajin, hope jadi Isteri Mithali....semoga bahagia selamanya...

buzzy said...

nasib baik tak lepas magrib..hehe
sweet la both of u..may happiness be with u always

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hehehe....lawak tul hb u...wish ikut time betui2 masa nikah ek..hehe..

zura_habibhaariz said...

hepi anniversary buat amy n hubby..smg bahagia n bersama hgga ke akhirat:-)

sahromnasrudin said...

saya dah kembali..kelantan mmg hebat..saya terpegun dgn negeri ini huhuhh

white rose said...

kahkahkah...

klaker siyes suami akak tu...

agak2nya kalau tak sabar, mau je rasa nak menangis...

hahaha...

yanamib said...

hahaha mmg ikut schedule yg tepat laki akak nih..hihi~ =P

Miss PIJAOSIX said...

alahai..sweetnya..

anyway amy, hepi anniversary ok..!!

Karisma Izzah said...

alahai...

ksian akak... buat lawak jek...

ibu qaleesya said...

muahahhahhaha jahat punya papa.. papa nakal la ni ek.. kekekekke

Anonymous said...

hehehehe..biasal kita pompuan sensitip skit...happy anniversary eh=)

Ayu said...

Assalamualaikum amy ~~
haha..tunggu la pas asar nnt yek..hehe..
btw,happy anniversary dear..semoga bahagia selalu ;)

p/s: amy ari tu ada org daftar company kat tempat sy nama Sinar Raudah Sdn Bhd..

mrsKhairul said...

salam..
hepi anibersary ye dik.. akak doakan smoga berkekalan hgga hujung nyawa (^_^)

Siti Safiyyah said...

selamat ulangtahun sis..eheh comel je cerita tu..kemain nak jugak tunggu lepas asar..perghh ingat betul dia.. ;P

Linglung said...

maknanya suami amy tu sangat menghargai 'moment'..dan paling penting, dia tak lupa..

*senyum :)

cikpuanhady said...

wahhh..so sweet...

Jom skodeng :Jom tambah pendapatan dgn Churp Churp^_*

SUSU said...

Kadang-kadang nak belajar meng 'kool' kan diri daripada lelaki. tapi tak boleh. Bila sampai tarikh2 penting tu, kalau boleh, nak dia wish daripada 12 tengah malam lagi. Siap berangan ada surprise lagi.
Perempuan is women. Women is perempuan. We are from venus and men are from mars. Sebab tu jadi cenggitu.

SUSU said...

Happy anniversary Dear Amy Syaquena and hubby. Mudah-mudahan Allah melimpahkan rahmah dan mawaddah ke dalam rumah tangga kalian. Hubby Amy Roxx!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign