Apr 24, 2010

CINTA KU MR.SONY

Fuhhh!!!

akhirnya mr.sony aku dapat di gunakan semula...
baru amek kat sony center..
alhamdulillah..
sembuh akhirnya..

Horeyyy..!!!

actually aku baru pakai...
dalam 4 bulan lebih...
suddenly snap pic cam blur lak...
gi check kat kedai tgk lcd problem..
masuk air...
gatai gi waterfall bukan nak mandi..
tapi sibuk nak snap pic..
skunk hamik kau masuk air..
sape nak jawab..,
jawab sendiri la..huhuhuu...

Urmm...

padan muka kau amy oi...
next time kena beli yang waterproof punya..
baru x rosak cam nie..

sedih siut bile taw mr.sony aku rosak...
dari uk lagi aku dok sibuk cari digital camera..
last2 aku beli kat malaysia gak...
kat klia...
nak beli kat uk..
x de warranty kat malaysia..
so x nak tanggung risiko better beli kat sini je...

sebelum nie aku guna canon je..
kerana terlalu fanatik gan color hitam..
so aku beli la mr.sony nie
black colour!!!

now mr.sony dah bole berfungsi seperti biasa..
alhamdulillah...
luv u mr.sony..
pasnie x mau buat hal lagi ok..
janji pasnie akan jaga baik2
even beli yang baru...
heheheheheee...
ada niat nie nak beli lain...
insyaallah...

9 comments:

ardinihumaira said...

wow.. boleh snap2 dah pasni :)

Shahrul Yusof said...

Best la pakai Sony ni. Jarang nak buat hal walaupun tak waterproof.

Kak Amy said...

ARDINI : im so happy when my Mr.cony sudah sembuh dari sakit...heheheheh...

SYLARIUS : yap tue my b utk org yg pandai jaga...but bkn cam amy...bile dah jadi camnie baru taw..ahak..padan muka aku hehehee...

JULYA said...

huhu...xtaw bila kita pulak nak ada camera. biasa pakai phone jeh. huhu lagi

norfaridahanum said...

hye awak..
kita guna sony gak.wuuuu!
slmt knal2=)))

atuk said...

Assalamualaikum Amy

Alhamdulillah
dah boleh berfungsi sediakala

lepas ni boleh buat n3 lagi kerap
he he

Wassalam

Kak Amy said...

JULYA : x per janji still leh snap pic kan...

Norfaridah : salam kenal juga...

wasalam...hahai...bole3x rajin2 lah bertandang kat sini ye

azhariahzuber said...

bolehlah tangkap gambar banyak2 pas ni

Kak Amy said...

ALFA : hahai...sudah semestinya:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign