Apr 28, 2010

LAME MENUNGGU LALU...

Dup..Dap..Dup..Dap...!!!!

Berdebar..
risau..
takut..
gemuruh...
fikir bukan2..
dan mcm2 lagi aku rasa

Kenapa...!!!!

nak amek exam ke...
paper ape..

hahaiiiii..

tak la..
x ada kena mengena langsung
aku ada appoitment gan doktor
for blood result and medical check up
mane la aku x rasa mcm tue
aku motivate diri supaya lawan
kuatkan semangat..
dan selebihnya tawakal je la...

Hari nie aku pergi gan father in law je..
husband x dapat temankan sal ada urusan lain
first memang cuak siut
bile name aku di panggil
jem semua otot2 ni
sampai kaki nak melangkah pun jadi krem

masuk bilik doktor tiba2...

aku rasa sejuk sangat
ish..biar betul macam dok dalam peti ais je
dah macam kat oversea lak
dowang nie x sejuk ke
tebalnya kulit dowang nie

urmm...

nasib la doktor tue macam faham2 je
mungkin sebab aku dok berpeluk tubuh dari tadi
bagus juga doktor nie leh baca fikiran aku
aircord di slowkan..
now time untuk mendengar penerangan doktor

Huuhhhhh...

banyak pulak la doktor nie tanya
bosan kejap ngeee...
alhamdulillah semuanya ok but...
isnin kena amek darah lagi

uishhh...

nak buat ape lagi la doktor nie gan darah aku
cakap dalam hati je la...
malas nak tanya banyak
kang macam2 lak dia sekolahkan aku

pastue dapat surat gi la tempat amek ubat
tergamam aku kejap
gile ramainya org
lamenya aku kena tunggu beratus lagi nie
mau petang karang baru sampai giliran aku

penat dowh...
bowink lagi...

mengantuk semua ada ha..
last2 aku angkat kaki blahhh...
otw nak gerak tue jumpa sowang nurse nie
sedara lak gan hubby
so minta tolong dia amek kan
alhamdulillah settle keje aku

thanks sister...
now time to rest
penat dowh dari pagi tadi
so mata pun dah mendom2 gitu
time tue sleep
nt sambung lagi ye

babye..
tata..titi..tutuuuu...






16 comments:

Kakcik Seroja said...

Kenapa Qna? Demam ke? Semoga cepat sembuh..

lovelyadibah said...

sakit pe kak??

azhariahzuber said...

dah penat kan..dah dah gi tido..hehehe

atuk said...

Assalamualaikum Amy

moga dipermudahkan segala urusan

Wassalam

Kak Amy said...

KAK CIK : Amy sedang uat pemeriksaan mencari punca berlaku keguguran...mekasih kak:)

Lovelyadibah : sakit sikit je

Alfa Juliet : heheheehehe...

Rozali : wasalam...mekaseh ye...

Nizam.Ariff said...

Salam,
Semoga murah rezeki, dikurniakan apa yang dipinta...

Kak Amy said...

wasalam... terima kaseh ye..

gooseberries said...

salam
sakit pe nie..tp mmg tensen klo duk menunggu kat hspital nie..huhu
rest byk2 =_=

Kak Amy said...

wasalam...thanks ye...:)

Berd said...

wahh. jumpa doktor sebab darah tak heroin lah.

bila nak jumpa doktor sebab prgnant kak amy??

kehkehkeh.

Hai this my hubby.His name is Amirul Ridzuan Bin Abd Razak.People just call Amirul.He was born on 7 mac 1981,so he is 28 years old this year.From Kota Bharu Kelantan. He working as Assistant Operation Officer at Bank Persatuan Malaysia Berhad Kota Bharu.Before this he study at "UNITEN" bangi. Amirul is a cool guy...caring...sporting...simple...humble..!!!!


saja copy paste.


wakakaak!

<>___<>


wooohhooo!

Unknown said...

melawat2 sini plak....
nice this blog...

Lee said...

Hello Amy Sayquena, you have a beautiful name. And I enjoyed looking at all your well taken pics here.
You sure got one very good looking hubby there. And he a real traffic stopper attractive wife.

Hope everything is okay with your visit to the doctor.
You stay easy and keep well. Keep a song in your heart, Lee.

Afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

kami ziarah lagi..... salam buat kamu.... aku takut nak gi hospital lah... but hope ko kembali normal ye... cepat sembuh... hope jangan mudah putus asa... Allah maha pemurah... Insya Allah...

Kak Amy said...

thanks semua...

Ikhsan Madjido said...

assalamu 'alaikum, salam kenal

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

lama tak ziarah blog ni..... uuhhh meriahnya...
siap ade game plak.... banyak hamper tak dapat tak taulah lucky dro tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign