Apr 19, 2010

KUGIRAN TEPI TEMBOK


Inilah aktiviti aku kalau balik kampung...tengok lah mak ayah pun join sekali hahahaha...actually nie dekat pintu masuk taman aku...Bandar Baru Sri Klebang.time nie adik bongsu aku baru lepas spm...sementara tunggu keputusan dowang uat part time jual burger...mesti korang nak tau mane satu adik aku kan...adik aku tue yang pakai songkok tue...kadang aku fikir bagus jugak budak2 nie.. dari melepak x tentu hala..merempit sane sini...dok melepak kedai snuker..video game...baik la uat aktiviti macam nie...

Nie 1st time aku melepak kat tepi tembok..sebelum nie x pernah lagi dok menangok tayang muka cam nie...orang kata x manis...sekarang dah kawen x pe la,hubby pun satu kepala so ok la... ape lagi pas budak2 nie main giliran kami lak...hahahaha...punya la dah lame x petik tali gitar bunyi pun sumbang...the best part aku tengok hubby..hubby tengok aku...last2 ok la dari x de bunyi langsung...but memang best dapat juga la aku lepaskan gian main gitar...pas kawen memang aku jarang sentuh gitar...mungkin gitar aku pun dah merajuk dengan tuanya... tak pe nanti aku pujuk balik...dah power main aku akan upload video aku lak main gitar lagu sendiri hehehehe...beso cite2.!!!



9 comments:

tasekM said...

hi amyyyyyyyyyyy...~

:)

azhariahzuber said...

hebat..pandai main gitar

Kak Amy said...

TM : hai...terima kasih sudi menjengah di teratak amy ye...

Alfa : sikit2 bole..syok sendiri hehehe...thanks juga alfa menjengah di teratak amy

Idalara said...

seronokkan amy bila berkumpul mcmni..akak balik sekejap mng tk puas jpe mak nenek..

Unknown said...

terkesima aku...aku xreti petik gitar...huhuhuh

Kak Amy said...

kak ida : memang seronok kak...erm akak dah balik kpg ke...klu balik kpg memang selalu x puas kak..nak balik kpg laju je tapi klu nak balik ke tempat sendiri berat je rasa hati nk tinggalkan kpg...

~O~ : hahai amy dulu pun x pandai gak..selalu tengok abg2 main than belajar sendri...org kata nak seribu daya x nak seribu dalih...akhirnya membuahkan hasil...

Ayah Zain said...

Salam amy,

nice blog.keep it up

Cikgu ILi said...

Amy....hehe...kawan senegeri rupenye kite..
:)
Pandainye main gitar..tabik betul kat org prempuan yang pandai men gitar.

Kak Amy said...

AYAH ZAIN : wasalam...thanks ye...

CIKGU : hai...wah sekampung la kita ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign