Apr 22, 2010

MENGHITUNG HARI..


Debaran makin terasa..x senang duduk di buatnya..otak pulak dok fikir ape keputusanya nanti ye... wah sound lain macam je nie...adakah berkenaan dengan AF...atau berkenaan dengan kerja..Oh tidakkkk...asal aku terlalu serius sangat nie...releks amyyy...

Mesti korang pelik kan.. dan ape kena mengenanya pic nie dengan entry aku kali nie..actually kepala aku gah kusut sekarang nie..banyak naw yang aku fikir..sebelum nie aku dah janji x mau jadi OCD lagi..tapi macam still ada lagi sikap tue..so aku pilih untuk luahkan ape yang aku rasa di sini...supaya aku dapat beri ruang untuk otak aku rest dari berfikir bukan2...hopefully pas nie no more thinking about this...aku x mau stress...aku x mau tansion2...

Dua tiga hari nie kesihatan aku kurang baik..tido pun susah.. mungkin sebab aku terlalu banyak berfikir kot...plz la amy jangan fikir bukan2...itu la yang sering aku katakan pada diri...wisau dowh...next week aku ada temujanji dgn doktor di HUSM..,untuk mengetahui keputusan darah yang di ambil 2 minggu lepas..aku harap sangat x de la perkara yang tidak di ingini berlaku pada aku...mcm husband aku selalu cakap jgn fikir negetif just think positif...tapi aku nie degil still nak fikir jugak...

Last2 aku juga yang tansion..aku jugak yang stress..doakan aku ye kawan2...



10 comments:

JULYA said...

chumel itu patung..hehe. test darah tuk ape. hope xde pape yg buruk la k. doa bnyk2

ataicha said...

salam perkenalan amy syaquena...

hmm.. actually saya x pernah follow awak..
x tahu detail knape doktor ambik darah awak..

saya cuma leh doakan agar semuanya ok..
jgn risau2.. yakin semua ada hikmahnya...

atuk said...

Assalamualaikum Amy

salam ziarah
salam ukhwah

saya doakan agar amy sehat senantiasa
serta dipermudahkan segala urusan
supaya dapat beribadat dgn sempurna

Wassalam

Kak Amy said...

Thanks ye...

psenk said...

blood test for what?
*see, i did come to your blog. ;)*

qamarguyz said...

salam ziarah..
InsyaAllah..semuanya el0k2 sj..
yG penting yakin pada-Nya..buruk baik pasti ada baiknya jua..sy d0akan yG terbaik..
nyway nice to meet u =)
salam perkenalan

sal ya said...

bawak2 bersabar.semua akan jadik baik kalau suami kata macam tu.suami saya selalu sangat kata macam tu.tok bomoh la katakan...hehehe

Kak Amy said...

psenk : thanks ya...

Azrai : insyaallah...mekaseh...me too:)

anisalya : thanks ya...

lemonade said...

slm kenal buat sis juga.. moga segalanya baik2 saja. =) btw, ipoh mali kat mn ek?

Kak Amy said...

Wasalam...thanks ye...amy kak bandar baru sri klebang....u org ipoh jugak ke...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign