Apr 15, 2010

DI SINI BERMULA

Wooo…

so bowink today,ape nak buat ye!! nak layan FB pun cam bowink je huhuhu... merepek kat blog lagi bagus at least boleh la hilangkan bowink aku nie... ni sume pasal kawan2 r sound ‘ko dari merepek2 kat FB tu.. baik ko tulis kat blog, konfem puas ati ko nyah’ haha.. pastu aku pun pikir2 la, ape pula entry aku kali ni ye..

Urmm...

idea semua macam dah basi je ni... takut nanti korang bowink je baca..huahuahua...!!! hari ni bangun macam biasa...siap2kan keperluan hubby untuk pergi keje.. breakfast bersama but hari ni aku prefere makan roti gan jem strawberry.. hubby lak macam biasa la mesti breakfast roti.. macam dah x bole di pisahkan pula...roti3x.. tak macam aku mesti tukar2 menu...cepat jemu but..!!! jemu kat makanan je taw kat hubby no3x.. love sentiasa...hehehe.. yesterday corn flakes hari ni roti...macam tu la tukar2... done pasal breakfast...

Lunch time..

sejak kebelakangan ni macam kurang makan siang... nak diet x jugak sal badan aku bukanya gemuk pun.. mungkin pasal selera makan aku kurang.. tapi x per la at least bole maintain body hahaha..:D perasan kejap hehe..!!! ermm...keje x ada sangat sebab tu aku leh la merepek kat sini... cite sal keje..asik2 keje bowink lak korang nanti... aku x de story lain ke keje3x...hahaha..

Nak tahu...!!! kalau x ada keje luar aku lebih habiskan masa di rumah je... layan tenet.. FB..magazine..newspaper..novel..and cite korea. tv pun aku jarang layan kecuali nite time.. itupun sal temankan hubby... pas dinner mesti hubby nak layan astro... kadang teman je tapi aku dok sibuk gan laptop aku ni hehehe.... siap hubby cakap aku ni gile berfb...ada aku kesah ahak... kalau x layan tv hubby dok main counter strike.. aku lak dok main mafia wars...hihi sehati dan sejiwakan ngeee:D

Ape lagi erk???

nak spend masa lepak2 ngan kengkawan..memang jarang sekali.. (ada yang cakap aku xda life plak haha) dannnn… banyak lagi la benda yang aku rasa leh wat.. bg mengisi masa lapang aku dari terbuang sia2(ecehceh).. Coming up, aku da rancang banyak lagi aktiviti untuk diri aku ni.. kalo korang penah dengar OCD, korang pahamla ape masalah ngan org mcm ni.. hidup dia pikir je 24 jam tanpa henti kalo xbuat ape, sampaila stress.. so untuk mengelakkan terlalu banyak berpikir.. benda remeh temeh kecik cinonet punya.. suma la tok nenek moyang punya hal.., terpaksala aku arrange macam2 aktiviti.. supaya xda space otak aku ni nk wat hal.. tapi xdela aku blame sgt, aku bsyukur la ape yang ade.. Bagi aku benda ni macam kelebihan la wat aku, ada time2 yang memerlukan ‘critical thinking’ memang berguna.. Xgune cakap banyak pasal bab ni, nanti..aku jelaskan panjang lebang pasal OCD n aku ni korang pahamla nanti..

Ok, agak kalo korang tengok blog ni macam poyo ke, kosong xda isi ke, agak tak tersusun ke.. jawapan dia “baru nak mula beb,mana ada benda buat2 terus siap” haha..


p/s : nantikan entry seterusnya sal OCD..nak kumpul bahan jap...!!!

7 comments:

Asfan Ash said...

err nak panggil ape ni?slamat berkenalan.
btw, kalau xnak bg org bosan, taruk gmba sket. taktik paling hebat dan berkesan hehehhe

aZie said...

salam,thanks, follow my blog..nice blog... i`m following...=)

Hafiz Yusof said...

as,kum

Kak Amy said...

ARC : ow ok bro...thanks:)

Kak Amy said...

Qistina : wasalam...im also following ur blog...nice to meet you...

Embun : wasalam......

AtieAbid said...

Hi amy..salam perkenalan...=)
saya dah add link awak jgak..thanks add saya..hehe...mr arc tu mmg bloger otai...mmg best entry2 dia..tu sebab saya x bosan masuk blog dia...hehe..

Kak Amy said...

yah amy pun baru gi ushar2 best gile...kena belajar gan sifu ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign