Apr 14, 2010

ABOUT



Ohoiii...

Kalo da tajok about tu konfem la kene cite cket pasal diri empunya blog ni.. Tak banyak benda yang ‘amy’ bole share. Sume benda2 koman je, budak skolah panggil biodata haha.. So, aku ni nak kire mude xla kot, tua pon x.. Just nice jela,bak kata mat salleh ‘age is just a number’ kan kan kan… Life aku macam biase, cume aku lebih suke buat benda yang aku suke dari buat benda yang org nak aku wat.. Dipendekkan cite, life aku sekarang ni banyak berubah sejak aku masuk alam perkahwinan ni.. Alam orang dewasa kot, banyak belajar la kata orang.. Sejak dah berumah tangga ni, aku lebih paham la pasal kehidupan ni.. Dulu mase kecik2 xkisah pon janji makan cukup, xhirau benda lain da..

Nak cite pasal kije kat sini pon xsyok coz hari2 cite kije, lepak cite keje, makan cite keje..Soo..asal korang tau aku kije ape cukupla.. Dalam banyak2 benda, aku lagi suke cite pasal music la.. Xtau nape dan jangan tanye nape.. da minat dari kecik kot.. Aku ble dgr macam2 jenis muzik, xmemilih..bagi aku muzik just muzik,jangan diskriminasi kreativiti org coz semua orang ada hak masing2..

Ok,tu jela secara ringkas pasal aku,maybe akan diupdate blog nie dari masa ke semasa jika ada masa( banyak betul sebut masa hahaha).. So.. selain diatas,bole la tengok di bawah ni ada detail tentang aku haha..actually dah x de idea but hati still nak updated blog nie,x de point tue yang dok cite sal diri walaupun di ruang sebelah kanan sudah ada hehehe...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign