May 5, 2010

APABILA LAME X JUMPA....

REUNION SABC PART 1

Salam semua..

lame naw aku x updated blog nie..
bukan lupa atau malas...
but busy sikit la;
rindu nak merepek kat sini
tapi apakan daya
masa mencemburui aku...

hari nie aku nak story gan korang
ape yang aku buat dua tiga hari nie
kemana aku pergi...
ape yang membuatkan aku sibuk sangat

Last week aku balik hometown
kira bulan lepas 2 kali gak la aku balik kpg
balik kali nie sal aku ada events...
reunion sekolah..

Fuhhh...

penat gak la travel jauh nie
di tambah dengan jalan gerik yang macam hampeh
bengkang bengkok
gerak dari sini dalam kol10 pagi
sampai lebih kurang kol 5 ptg

yang bestnya masa otw
aku gan hubby sibuk dok komen kete org
last2 masa sampai umah
time nak punggah barang
baru perasan plat kete aku tercabut da...
kelakaw siut...
nie la akibatnya klu dok sibuk komen kete org
now hamek kau kena kat diri sendiri
ntah mcm mane pulak org kata

hahahahahaaaa....

so berbalik pada story asal
keesokan harinya
seawal pagi aku dah bangun
siap2 dan pick up kawan aku
sampai je kami terus siapkan ape yang patut
after semuanya settle baru kami breakfast
sementara menunggu kawan2 yang lain...
breakfast nasi lemak...
memang best walaupun pedas

jom kita sembang2
sambil tengok2 pic...
kesian korang x dapat nak bayangkan...

sebelum memulakan ape yang patut,sempat lagi kami snap pic..lihat la..cantikan!!!..meriah gitu ala2 majlis perkahwinan lak,siap ada pintu gerbang...pape pun memang puas hati thanks kepada kakitangan putra cafe kerana menyediakan semua ini untuk kami...

Actually aku nak citer sal breakfast time..but x sempat lak nak snap pic sal aku busy nak handle events nie.x per la korang tengok pic nie mesti korang tahu ape aku nak cite.Aweks ni name dia Norasmalini.lame gile lost contact hampir sepuloh tahun.Dia nie dari dulu sampai sekarang same je..kuat gelak and banyak cakap..but dulu dia nie kurus sikit,skg nie dah cubby...cubby pun still mantoppp!!!!gitu;Opss...jangan marah ye nini.saje nak balas balik perbuatan ko yang dok menyakat aku melatah..skg hamek kau hahahahahaa....tengok la tue muka berselera,makan x hingat punya..hati senang macam nie la......

Abg Arif..kak Oya..Adik Qila and Nini

Time nie semua dah boring menunggu rakan2 yang lain..yang x menepati masa,penat sungguh menunggu orang nie.dah la ramai yang tarik diri saat akhir...sabar je aku....pape pun thanks kepada semua yang hadir..yang awal mahupun yang lewat...hope u all enjoy ok....

Sian awek nie..dia datang coz nak tengok events but last2 kena join main game.Mula2 uat muka gak sememeh je tapi bile dah start main hamek kau asyik gelak je..

Posing gan adik aku..orang yang snap pic nie bukan main lagi soh posing macam2...last2 gambar2 hot aku dia letak dalam facebook album dia..jahat punya budak...nanti i letak pic2 u yang hot pulak...baru u tau...tungggguuuuuu!!!!:)

Menanti dan terus menanti rakan2 yang lain.dah la time nie panas,kipas lak segan2 nak berpusing..so terpaksa la bukak bidai kat tepi tue untuk udara masuk..klu nak harapkan kipas bermandikan peluh la jawabnya...

Bile semua dah ada baru masing2 boleh tersenyum lebar...masing2 x sabar nak main game...depa x taw game ape yang aku dah sediakan...jangan nanti ada yang menitiskan air mata..nak taw..ape dia!!!surprise heheheheh....!!!!!

Abg Henri yang kusyuk mencari lagu yang aku inginkan untuk musical chair...sambil memerhatikan sempat jugak posing...tue yang bukan main lebar lagi senyumnya.

Sepatutnya MC x leh main tapi di sebabkan ada dua tiga org yang x dapat main so terpaksa lah aku mengantikan tempat mereka..layan je laaa....

After musical chair kita sambung pula dengan game belon.Actually game nie orang panggil poison puzzle..but di sebabkan orang selalu dah buat so aku ubah sikit dari box kepada belon.setiap belon tue di isi dengan gulungan kertas,di mana gulungan kertas itu mempunyai denda...nak taw macam mane leh la tengok dekat video bawah nie..ha yang nie pulak game ke tiga...Kalau korang tau apa aku nak buat dengan duit syiling nie...cepat teka;

Duit syiling tadi aku masukan di dalam tepung ini...separuh daripada duit nie aku dah tandakan.so keje dowang kena pilih satu syiling yang bertanda sahaja..mata pulak harus di tutup untuk menyukarkan mereka mencari..point akan di kira mengikut jumlah kutipan coin yang terbanyak...

Game yang terakhir nie lawan makan air krim...group mane yang habis dulu baru di kira menang...tengok la aweks baju pink tue orang suruh ikat dia pergi pegang..

kek surprise!!!

Semua nie rakan2 yang sambut hari lahir dari awal bulan 1 sampai la hujung bulan 4.Masa panggil semua macam blur2 je...bile tengok kek besar;tersengeh sampai ke telinga masing2nya...aku pun nak interframe jugak walaupun birthday aku lambat lagi hehehehe...

After sesi potong kek selesai..apa lagi makan time..lunch yang menyediakan pelbagai aneka lauk pauk..menunya adalah seperti berikut:- ayam masak kari..ikan masak gulai lemak cili api,daging masak kicap,sambal udang,sayur campur,tembikai sebagai pencuci mulut dan air oren..orang lain dok sibuk melantak...aku pulak dok sibuk posing gan anak abg Henri...

Hamper dan door gift;door gift tue akan di letakan nombor untuk cabutan...klu nak buat luckydraw ada yang dapat ada yang x...so untuk adil better suruh dowang bawa setiap sorang satu..semua dapat...adil kan....!!!!

Souvenir...

Door gift untuk kanak2 pun ada....

Door gift untuk wife2 yang datang pun ada...so x la dowang rasa bowink kan!!!!

Penyerahan door gift mengikut nombor cabutan...

Sesi bergambar beramai2...senior dan junior Ex student
Sek.Men.Keb.Aminuddin Baki
Chemor,Perak...
ikuti sambungan reunion sabc part 2 di entry akan datang


p/s : ikuti entry reunion sabc part 2........

10 comments:

said...

salam amy....
thanks singgah di blog yanie
=]

gooseberries said...

beshnyer..bila jupe balik cm nie. teringat kisah2 lama =))

Kak Amy said...

yani : welcome dear..:)

Gooseberries : haah memang best...

Kakcik Seroja said...

oooo... kat Chemor rupanya.... :)

Kak Amy said...

kak cik tau ke......

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

uuuuuhhhh bestnya.... ade hadiah cabutan bertuah.... hai kira bertuahlah badan yang dapat....

meriah dapat jumpa all old member.... kalau lah dapat berterusan usaha silaturahim begini alangkah seronoknya....

Kak Amy said...

thanks ye nanti kita balas kunjungan pulak...

Afzainizam said...

Ucapan khas ~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

salam penghormatan pada Ibu ratu hati kamu...tak kira sesapa aje bergelar mummy
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ibu..
Di saat ku melihat dunia,
Kau tersenyum menangis gembirra,
Tatkala ku dibesarkan,
kau berikan segunung kasih sayang,
Selaut belaian..

Ibu..
Pengorbananmu akan ku balas,
Pengajaranmu sentiasa jadi pegangan,
Biarpun ombak merobek dunia,
Kau tetap ibuku yang satu.

Ratu Meow said...

best betol tgk blog ni...ish2..cmane laaaaaaaa nk buat blog best cmni..ehehehe..sy ni bru 4 ari kot usia blog ni..hrp2 spe yg da senior tu bole lee bg tnjuk ajor yek..ehehehe...

Ratu Meow said...

tenkiewwwwww kak amy follow blog saya yg bru 4ari jagung ni..ehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign