May 21, 2010

DI HUJUNG MINGGU

Salam..

Weekend tiba lagi.
So,hari nie bangun lewat skit dari hari2 biasa.
Pagi ni takde plan pun,
cuma kemas apa2 yang patut sikit kat rumah.
Cuci baju,
vakum ruang tamu & bilik,
sapu sampah dan last sekali masak.

Penat dowh...
kalau ikutkan umah bukanya berselerak
x ada budak2 pun
tapi alang2 dah nak mengemas
biar kemas semua sekali..
baru puas hati..
bukanya selalu pun
just hujung2 minggu je
at least satu aktiviti yg sihat.
Senaman & exercise pun lama tak buat.
kira ok la kan..
berpeluh jugak

hehehehehe....

Lepas makan tengahari
layan CD ‘The lightning Thief.
Citer org putih.
so mengarut sikitla.
Actually..,
citernye terover sikit,
pasal dewa2 diaorg,
siap ade citer dlm neraka lagi..
high imigination diaorg ni.
tapi oklah..,
sekadar hiburan hujung minggu..

Bile dah agak bowink
aku pun buka la laptop kesayangan aku nie
kalau dulu on je terus buka 'facebook'
tapi skunk tidak lagi..
minat ku sudah beralih arah
first sekali aku akan buka blog..
x sabar nak tengok komen2
yang rakan2 blogger tinggalkan

excitednya..!!!

Pe'rak sikit..
Bukan ape beb
aku nie kan baru nak kenal dunia luar
kalau dulu aku gan dunia aku je
sedikit demi sedikit
aku belajar tentang dunia blogger nie
kalau ada yang kurang maaf la ye..
take time..

aku mulakan langkah
dengan menzirah rakan2 blogger
tiba2 sampai kat satu blog nie
aku tersenyum lebar..
ish name aku kena tag la..
walau pun aku x tahu
kenapa mesti ada tag2 nie
Hubby aku cakap kalau x tahu bertanya
kalau x tanya confirm
sampai bile2 pun aku x akan tahu
kalau nak belajar kena la tahan malu sikit
ala dowang dulu pun bukanya tahu terus
mesti dowang pun macam aku
jadi aku tebalkan muka je la
walaupun dowang x nampak muka aku

hahaha...

aku pun bertanya la pada salah seorang blogger nie
dia pun terangkan la pada aku
mekaseh kak Liza kerana sudi membantu

next enrty aku akan cube postkan pasal tag tue ye..
cubaan pertama nie..

Skunk jom layan pic pula..
tapi x la banyak ada dua je
hubby malas nak snap banyak2
nie pun pakai hp..
tapi kira ok la kan dari x de langsung
hahahahaha....

Sebelum...x berselerak pun kan...

Selepas...same je hehehehe...at least tiada habuk lagi..





4 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Amy

dah boleh mengemas tu kira ok la
Alhamdulillah mukin dah beransur sihat

Wassalam

Kakcik Seroja said...

Kemasnya ruang tamu Qna.. suka kakcik tengok. :)

Kak Amy said...

salam kak cik..
kemas la kak cik coz x de budak kecik..
kalau ada budak kecik confirm la berterabur..

Kak Amy said...

wasalam atuk..demam dah ok cume batuk je x ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign