May 25, 2010

KOLEKSI KUCING UMMIE

Salam..

Setelah dua hari tidak meng update blog
terasa windu pulak pada "SR'
Sinar raudah la..
blog aku nie
walaupun x seberapa
tapi ok la sedap mata memandang
dan secukup rasa...

hahahahaha...

So hari nie aku kembali dengan story baru
about hobbies..
bukan hobi aku ye
di entry yang lepas aku dah cite
x kan aku nak cite lagi
nanti confirm korang busan..
bowink..bobek..semua la

aku yakin korang pun mesti ada hobi tersendiri kan
macam aku lebih kepada hiburan
macam hubby lebih kepada sukan..

korang lak..!!!!
lebih kepada ape..
nanti kongsi taw
ala tulis je kat ruangan komen tue
sangat di alu alukan
jangan malu2..
silakan ye..
hehehehehe.....

Hari nie aku nak cite
hobi mother in law aku..aka 'ummie'
actually ummie aku nie
mempunyai 2'3 hobi
dan salah satunya mengumpul
perhiasan kucing..
boleh di katakan
ape saje berkenaan kucing..
pasti di belinya..
x kisah la calender ke
baju ke..
poster ke..
mesti beli..

bukan saje hiasan malah
dia memelihara kucing
lebih daripada 20 ekor
banyakan...
tapi malangnya
aku pulak x minat dengan kucing
x tahu la kenapa
aku takut sangat dengan kucing
tapi kalau ada yang menyakat
aku leh demam taw..
kira takut bangaaaaaaaatttt......

Kebanyakan koleksinya
di beli dari over sea
x kira la kemana saje dia pergi
pasti di belinya
paling utama mesti la
yang berkenaan dengan kucing..

kat bawah nie aku ada sertakan
dua tiga keping pic
koleksi kucing ummie

jom layan pic...
Sebahagian yang di beli masa bercuti di London hujung tahun lepas..

Sebahagian perhiasan yang di beli...

Koleksi mug yang berkaitan dengan kucing



10 comments:

Amyrul said...

meow meow hahahahahhaa

Kak Amy said...

suke ye...

Lady of Leisure said...

wow sangat cute collection tu... hehe... i ada juga kumpul tapi tak sebanyak tu...

Kak Amy said...

wah minat jugak erk...good:)

Young Millionaire Cik Mariah Sazali, said...

wahhh..cntk sgt2..tp ary suke kumpul parfume =))

Kak Amy said...

kumpul perfume pun ok gak...mesti dah banyak ary kumpulkan...

atuk said...

Assalamualaikum Amy

koleksi kucing aje ke
kucingnya mana

Wassalam

Kak Amy said...

wasalam...erm kucing ada but amy takut nak snap kena tunggu hubby...

Unknown said...

woaa.banyaknya.macam mug je bersepah.wee.yang lainnya mana?kalau tak puji blog sendiri,siapa lagi nak puji kan.haha.hobi apa ek?berinternet+apaapa yang berkaitan dengan bola la.semua suka.ada gak kawan takut kucing.best sakat.aa.

Kak Amy said...

haah sebab just snap satu almari je..actually ada 5 lagi almari yang penuh dgn brg koleksi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign