May 14, 2010

STORY ORANG DEMAM 3 IN 1

Hari ini, 14 MAY 2010, Weekend di rumah.layan tenet and baring je coz faktor kesihatan yang kurang mengizinkan, setelah lama menyepikan diri mengupdate blog "sinar raudah" yang sejak kebelakangan ni main sorok2..Urmm..ape lagi terus buka ‘LAPTOP’ dan mula mencari2 idea untuk bercerita. Kebetulan, ada dua tiga orang follower baru so aku gunakan masa nie untuk menziarah blog mereka..ada masa untuk buat benda lain tapi x de masa untuk siapkan beberapa kertas keja..liat sangat..ape nak jadi la aku nie...!!!!

Actually banyak keje yang harus aku settlekan.tapi di sebabkan dua tiga hari ni kesihatan aku kurang baik..habis semuanya tertangguh.fenin2x..Hujung bulan dah start bercuti di tambah pula dengan Piala Thomas dan world cup yang dah start.Bila lagi aku nak settlekan semua keje ni, nanti takut tak terbuat kerja2 lain dek melayan TV dan Astro.

Bercerita ttg piala thomas 2010 ni,wah sudah lari tajuk ni x pe blog aku..aku punya suka la hahahaha...orang demam macam ni la,sembang pun ikut sedap je..ngeee ok sambung balik ye.. PEMINAT sukan badminton negara perlu bersatu dengan semangat 1Malaysia dalam memberikan sokongan tidak berbelah bagi kepada pasukan negara yang menghadapi Piala Thomas dan Uber 2010.Harap2 mereka buat yang terbaik untuk merangkul kejuaraan, seperti yang dibuktikan pada 1992. Ingat lagi slogan ini dulu ‘ MALAYSIA BOLEH’

Peluang untuk menang memihak pasukan negara kerana menjadi tuan rumah, dan tidak seharusnya rakyat mempersiakan peluang memberikan sokongan kepada pemain.

So, yang duduk area KL, bolehlah ramai2 memeriahkan lagi stadium masa perlawanan berlangsung. Aku jauh so layan dalam tv je la..




Di kesempatan ini, amy ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat sepupu amy ..yang telah melangsungkan majlis perkahwinan mereka di Seremban,Negeri Sembilan. Tahniah jugak kepada keluarga pengantin yang menerima satu lagi ahli baru dalam family mereka. I wish all of u are happy & enjoying that moments hari tu.sorry x dapat datang coz ada hal yang x dapat di elakan..

3 comments:

said...

selamat pengantin baru

Kakcik Seroja said...

Tengok tu tengok juga, kan?? Jangan sampai mengabaikan solat pula. Betul tak Qna? :)

Kak Amy said...

yani: terima kasih :)

kak cik : yap itu sudah pasti..hidup biar slumber but solat jgn lupa..pissstttt:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign