May 21, 2010

BUTTON LUPA NAK TEKAN

Salam..

Hari nie aku sudah mendera orang...
sian hubby aku..
dok sibuk mengadap laptop
sampaikan tanak nasi pun lupa tekan button

Siannnnn...!!!!!

Seperti biasa
Pas sembahyang isyak
aku terus ke dapur
untuk siapkan makan malam..
hari nie just masak sayur lemak gan ikan goreng je
masak simple2..

dah siap semua
aku pun hidang la lauk
time nak amek nasi
terkezut beruk aku
rasanya beruk pun x terkejut macam ni
buka2 tengok

tarrrrrrrrrrrrraaaaaaaaa!!!!!!

beras semata2..
button ricecooker lupa tekan da..
adoi dengan rasa bersalahnya
cepat2 aku minta maaf kat hubby
nasib la hubby jenis cool
tapi kena slap jugak la

dushhhh..dushhhh....!!!!!!!

tepat pada muka aku..
kata2 sindiran tu
next time x mo buat lagi
janji...

huhuhuhu..
krok..krik..krok..krik...

perut aku dah berbunyi2
macam gendang cina mati lak
lambatnya la pulak nasi ni nak masak
pengajaran betul buat aku
pas nie jangan lalai lagi..
sian hubby aku..
semalam baik punya diet
x mau makan lewat
hari nie hamik kau
hilang diet ..

sebelum..time terkezut nie!!!!

Nie selepas masak..pengajaran betul buat aku

16 comments:

Lady of Leisure said...

kih kih kih... sekali sekala takpe..
:D

atuk said...

Assalamualaikum Amy

ha ha
saya pun ada juga kena macam tu
guna dapur gas dahulu
kemudian sambung ricecooker

Wassalam

icee-yah said...

huhu...takpe..nnt next time msti more alert:)

En iLHAM said...

hehe.sekali sekala silap apa salahnya kan..buat pengajaran untuk masa depan.hehe

singgah pula ke KAU ILHAMKU
HADIAH BIRTHDAY TERMAHAL DI DUNIA

kasihibu said...

heheheh..semua orang ada pengalaman gini
lauk masak nasik tak ado...

ardinihumaira said...

pengajaran untuk dni juga... kadang2 kita terlupa. nak wat cmana kan kak :)

Kakcik Seroja said...

Hahaha.. kalau dah lapar sangat, ratah saja lauk tu dulu.. :)

Acik Erna said...

salam amy..alahai kesianya..anak2 mok cik pun pernah gak macam tu..dah siap hidang..bukak peruk..tengok2 beras lagi...

azhariahzuber said...

hihi..pernah gak terbuat benda ni..tapi muy hubby pun pernah terbuat gak..kira adil la dua2 terbuat....

pasal tag, nanti aku buat ek amy

Kak Amy said...

Salam...wah ramai jugak yang pernah mengalami
kejadian macam amy...amy baru 1st time kena nie..
huhuhu.;( pasnie x mau lalai lagi...

Afzainizam said...

Untuk tatapan sahabat semua ~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

soory lama tak ziarah kat sini, sorry...sibuk sangat sekarang

thanks tag me.... ko selalu lupa ke..lahhh nasib baik lah beras tak kembang... ade orang kata nasi dah jadi bubur... but yang ni beras dah jadi kembang...

but ko berjaya gak akhirnya masak gak nasi ko tu ye

safiyyah said...

salam..

haha.. kelakar je. saya pun pernah jadi camni jugak.. memang pelupa..huhu..

Kak Amy said...

salam afzanizam hahai taw x per..istilah baru tue
beras x kembang...

Kak Amy said...

Salam hana..tue la rupanya ramai jugak orang
mengalami kejadian yang same..

Anna Boleyn said...

gahahha hana pulak..ada sekali hari tu button ricecooker tu tekan tapi suis lupa nak on. Hadeyh~ memang pelupa betul hehe..lenkali ingat yer kak. :)

Kak Amy said...

hahahaha...lagi parah x per pasni x mau lupa2 lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign