May 21, 2010

CREATIVE BLOGGER AWARD

Salam...

Wah sejak dua menjak nie
kerap pulak aku dapat award
kiranya ini award ke dua yang aku dapat

alhamdulillah...
terima kasih di atas penghargaan ini

tenqiuuuu!!!!!

a lot to fiza
coz memberi anugerah ini
kepada "sinar raudah"


Creative Blogger
Award!!!
TQ.. fiza

Antara penerangan award <-- macam penerangan bendera pulak :) copy terus dari yang empunye blog:
:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.


Ok..sekarang keje aku kena cari 5 orang yang betul2 layak menerima award ini..actually bagi aku semua follower dan rakan2 blogger berhak menerima award ini coz bagi aku tanpa korang semua x mungkin aku dapat menerima award buat kali ke dua..tetapi di sebabkan peraturanya hanya 5 orang sahaja,jadi aku terpaksa la pilih secara rendom...kepada yang terpilih tue tolong la jalankan kewajipan korang ye..jangan la pula korang abaikan...pemberian ikhlas..di samping dapat juga membantu cik fiza kita untuk up traffic dia..

thanks ya!!!!
bubyeee!!!!!!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign