Jul 11, 2011

Akhirnya aku dapatkan kembali status Glitterati dari Nuffnang beserta dengan Buffered Earning



Setelah hampir 2 minggu aku kehilangan status glitterati aku dalam akaun Nuffnang kini aku sudah dapatkan kembali status tersebut. Terima kasih kepada pihak Nuffnang. Sekarang baru aku tahu di mane silapnya aku sehingga status aku di tarik balik dan bertukar menjadi ordinary. Semua ini berubah selepas aku menghantar tiket di Nuffnang. Pada mulanya memang agak berat nak hantar tiket tersebut tapi di sebabkan aku rasa aku patut dapatkan status aku kembali jadi aku tekad dengan menghantar satu tiket kepada pihak Nuffnang.

Alhamdulillah tidak sampai satu hari pihak Nuffnang membalas pertanyaan aku. So bila di baca balik baru lah aku faham kenapa pihak Nuffnang menarik balik status Glitterati aku. Semua itu terjadi di sebabkan dua buah blog aku yang di privatekan sehingga memberi kesan kepada iklan di blog SR. So selepas menerima maklum balas daripada pihak Nuffnang aku pun cepat² la buka kembali dua buah blog tersebut iaitu deastana collection dan bloglist Sinar Raudah. Kalau korang perasan sejak minggu lepas lagi aku dah mula buka kembali kedua buah blog tersebut.

Actually dua buah blog nie aku x aktif. Blog business tue aku x dapat siapkan sepenuhnya lagi just aku promotekan barang di facebook saja. Manakala bloglist Sinar Raudah pula adalah sebagai rujukan aku untuk blogwalking. Dan di sebabkan aku rasa ianya tiada kepentingan untuk di paparkan jadi aku privatekan kedua buah blog ini.Tapi tak sangka pula ianya akan memberi kesan kepada blog SR. Now dah tahu so lepas nie tak nak uat lagi sayang ow...

Alhamdulillah selepas aku dapatkan kembali status Glitterati , barulah Buffered Earning aku muncul. Terima kasih Nuffnang kalau tidak memang aku nak merajuk sebab selepas status aku di tarik balik 2 BE aku sudah bertukar ke ME sehinggalah ke hari nie aku tidak terima BE baru. Tapi alhamdulillah selepas aku dapatkan kembali status aku akhirnya BE muncul lagi dan aku harap ianya akan sentiasa muncul seperti sebelum²nya.Happy sangat!!!!!!






25 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...tahniah kak...tersenyum lebar lah tu ye :)

Unknown said...

tahniah amy

ohh..
rupanya nuff akan tarik balik bila kita private blog

thanks syer entry nie

Sheherazade said...

Alhamdulillah,tahniah dear

suria lekatlekit said...

baru tahu.. kalau slh satu blog di private akan bg kesan jugak ekk pada status nuffnang. Thanks sbb share benda ni

sarah-najwan said...

tahniah..
akak ade satu BE..tapi $$..xgerak2...hehhe

Myra Jay said...

tHniah ye kak..
Myra dulu status kena tarik tanya nuffnang tp tak berjawab pun.. huhuu
Tp pastu status kembali, myra pun tak tau smpai ke sudah kenapa..

SoLy SoLicious said...

waah..best2...

Bionic women said...

akhirnya dah tau jugak kan?? hehehe
pasni leh ler mengumpul dana semula. hehe

Abu Zafran said...

nice share..jgn privet kan lagi blog yer...hehehhee...
im new folower of u...hope u can come n visit my blog...

beckham dapat anak baru..dah tau ker???meh baca sini...
Beckham Dapat Anak Perempuan

azwa amani said...

amani punya selalu kosong jer dari dulu.. takde org tgok kot...

Unknown said...

tahniah..
sekali dapat 2 terus tu..
heheeh..
eh!!akak pun ada jugak blog yang di pvt..tak de pulak bertukar status..

ibuintan said...

oh camtu ke Amy... tahniah, senyum lebar kembali, rezeki tu

Panglima7 said...

Assalam Amy...tahniah diucapkan. Semoga hilang sakit2 kat badan tu. Murah rezeki.

Far8 budak baik said...

hahahaha
baru tahu boleh ken
tarik lak status tu..
kn dah dpt BE
tahniahh =)

☾SHiemaCMa786☾ said...

alhamdulillah...tahniah..dah kembali spt sdia kala...siap ade be lg tu..

Nisa Greennnpanda said...

congrats amy..hehe..
utk tmbah kn lg happiness amy, sy klik nuffnang amy ye.. ^_^

Kakcik Seroja said...

Semoga Amy terus gembira, sihat dan ceria. Seronok melihat rumah Amy ni dah bersinar kembali. :)

eelobor said...

huhuhu.....masyukkk lagi la bulan nie nampaknya

me suya said...

tahniah kak :)

nurkass said...

wahhhh..
cayalah dear..
erkk..camne nak dpt BE tu..kassnye takde ape pun..hehe

ahmad humairi said...

Saya punya BE pun tak jalan jugak...ermmmapa nasihat amy?

[leily.laily] said...

tahniah laling!!!
nk gak BE... heheheh

Sarah Syazwani said...

gitu yee..kalo private blog pun leh efek ekk..tp xpela amy dh dpt status tu..ni yg nk cek status dah lama x cek kt nuffnang

eB said...

eB dh tukar emel... trus x tau nk wart camner... hu3

Anonymous said...

ok la tu..
blog MDT plak dah lama kemarau BE..tsk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign