Jul 21, 2011

Ben Ashaari mencari blogger baru je


Di lahirkan pada tanggal 21 July 2009 tepat pada pukul 12.46 tengahari.Di beri nama SINAR RAUDAH atas gabungan nama sepasangan suami isteri. Kelahiran tanpa di duga ini telah memberikan seribu makna kepada si isteri. Berjanji pada diri untuk menjaga ku dengan penuh kasih sayang. Dari aku tidak tahu apa² sampai la aku pandai menerap , merangkak , bertaktih dan berjalan. Tapi adakalanya susun atur langkah ku masih tidak betul.Jadi di usahakan juga agar langkah itu dapat di lihat dengan lebih kemas dan teratur.

Alhamdulillah kini usia ku sudah memasuki tahun ke 2. Berkat ketabahan tuan aku menempuh pelbagai suka dan duka dalam membesarkan aku. Walaupun aku tidak mampu berlari seperti orang lain tapi aku berbangga kerana aku mampu berjalan walaupun adakalanya terjatuh tapi masih ada tangan yang menyambut dan membantu aku. Terima kasih kawan² semua.

Selamat ulangtahun kelahiran Sinar Raudah



Nak join klik SINI

Memandangkan setelah sekian lame aku menyepikan diri dari menyertai mane² segmen dan contest. Maka hari nie aku ingin menjoinkan diri dengan segmen yang di anjurkan oleh uncle Ben hehehe jangan marah ye Abang Ben. Kalau dulu aku boleh di katakan kerap kali juga la join mane² segmen yang beliau anjurkan tapi sejak kebelakangan nie aku rasa lebih selesa menjadi tetamu dari jauh saja. Skodeng dari jauh tanpa bertegur sapa.Tapi sesekali tue aku bagi salam juga , iya la dah selalu sangat masuk rumah orang tanpa pengetahuan tuannya. Nanti di kira menceroboh pulak!

Segmen kali nie bertajuk Ben Ashaari Mencari Blogger baru je. Abang Ben kira kewujudan SR nie baru jugalah ye sebab baru masuk fasa kedua , jalan pun masih tak betul lagi , isi jangan cakap la masih cacamerba.Tapi jangan risau tak semuanya cacamerba ok kadang ada juga yang boleh di jadikan panduan untuk di kongsikan bersama.Tak caya! Kalau tak percaya boleh lihat sendiri. Setiap hari aku akan pastikan dua atau tiga entri update. Kalau rasa busy sangat satu entri pasti ada. Aku akan sentiasa pastikan yang aku tidak mengecewakan tetamu. Kalau aku mengecewakan juga meh aku belanja korang minum air cendol dekat cabang empat tue nak hehehe..gurau je.

Ok apa yang korang boleh dapat dekat sini! Tak boleh dapat aku ye sebab en.Amirul sudah ikat aku awal² hehehe x de la gurau lagi. Ok selalunya aku akan update entri berkisahkan apa yang terjadi dekat aku , orang di sekeliling aku dan tutorial yang telah aku praktikan di SR. Malah aku juga akan sentiasa kongsikan tips² yang berkenaan dengan Nuffnang. Selalunya kalau ada yang bertanya dan kena pula dengan masa aku. Aku pasti akan menjawab pertanyaan itu.Kalau perlu insyaallah aku akan tunjukkan dalam entri aku. So boleh la kita kongsikan bersama. Jangan ragu jangan segan! Jemputlah singgah di sini.Bukan kerana ada air cendol tapi kerana ada banyak info yang korang boleh dapat. Jemput ye!




77 comments:

Hafizin Jamil said...

hehe..sinar raudhah tu gabungan suami isteri eh??

Kak Amy said...

ye mr.H.J , S for Syaquena dan R for Ridzuan... so terciptalah nama SInar Raudah tue...

SoLy SoLicious said...

sy pun join segmen ni ^_______^

eB said...

gq citernyer ;p

eiela said...

bgus nih, saya tak join.

fizafantagiro said...

Singgah jalan-jalan sini =)

RamRamCute said...

sedap nama tu..."sinar Raudah".

Happy Blogging ye...

Yasminhamid said...

baru tahu al kisah namanya..

hunnyAPIS said...

tQ singgah blog sy tadi..nice blog u hv here :)

Cik Bahgia a.k.a Zet said...

nice blog.. =) blog senior rupenya.. hehe...

syahirahrostam said...

tq bw di blog saya,,,nice blog :)

Rosniena said...

nice knowing u

deeyamorten said...

salam kenal. :D
thanks singgah blog saya tadi.
anyway, jom join contest saya ni..

http://sayakongsicerita.blogspot.com/2011/07/contest-aku-dan-baju-kurung.html

Poktekz said...

salam kenal
kembali menziarahi anda
dan memollow kembali juga ~~


http://sakitlahkonie.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

The ChatBot Maker said...

Salam...
Trima kasih sudi singgah kat Mad Godek tadi...
Salam perkenalan...:)
Mad Godek hanya mengodek, bukan menggoda...ahahkk...:p

ahmad said...

singgah balas^^

HanTu-ToMYam said...

salam perkenalan...n folo2...hehehe

Anonymous said...

happy bezday..hehehe...ker 2 tahun..lalala

dtg dri segmn abg ben..dtg untuk berkawan...
http://waneey89.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Fariza Othman said...

datang balas kunjungan!!

keep blogging & in touch!!

http://farizaothman.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

xoxo.

Unknown said...

ada segemen eik..??
terlepas sudah..:)

SHAHIZA ISMAIL said...

usha2.. http://idacreativecraft.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html
leh join GA jugak kt ctu.. ;p

Unknown said...

fuhh...detail....terbaik ar!

LALABIELA said...

singgah backk.. dah follow lama dah..juz malu nak tinggalkan jejak..salam perkenalan

Liza Adi said...

hai...nice blog
blogwalking from segmen abg ben...jom jalan2 ke blog saya...^_^

sherryfie said...

thank sudi datang blog saya...
happy blogging yaaa!!!

aizamia3 said...

singgah lepas jenguk jengah belog abg ben..

selamat ulangtahun buat sinar raudhah.. ;)

Kakzakie Purvit said...

Blog kakak start 20-07-2010 muda setahun dari Amy punya...

MizzTina said...

dtg membalas kunjungn.. =)

UmmiAbi said...

Hi..salam perkenalan dari ummi wafa.. Selamat berblog..cntik blog..sejuk jerr..hehe
http://nukilanummiabi.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html#comments

Kancil 8349 said...

Salam perkenalan, saya balas kunjungan kamu...terima kasih follow saya

munna said...

selamat ulangtahun buat sinar raudah....

kurus said...

gud luck dik .. akak dah lama x joint .. x der masa lah dik .. lately nie sebuk ya amat dan x sedap ati je ..

but life goes on kan :)

Unknown said...

thnks coming my blog! camat berkenalan

meyaa meyoo said...

waaa cun nya nama,.
tehee..
salam kenal dari saya yek(:

sarah-najwan said...

selamat ulang tahun sinar raudah...

semoga berjaya dgn segmen BA..akak pun dah lamamxmsuk segmen BA ni..hehe

Mr.She said...

wahh.. hepy anniversary sinar raudah. hee
slm knl gak, jp lg dynda follow balik :)

Zul fattah said...

singgah kembali.. haha..
happy blogging

Hirdayu Rahmat said...

Maya datanggg dan follooow ~

http://mayalisaminamichan.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Aety Hassan said...

hi SR... salam perkenalan juga.. sejuk mata saya memandang blog SR nih.. anyway, thanks sebab sudi singgah.. sama2 la kita happy berblogging ya... ^_^

hyhhh said...

toing...toing...balas kunjungan...


Mai la lawat blog saya:
http://depalma-sp.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

atuk said...

Assalamualaikum Amy

saya pun bloger baru juga

Wassalam

Anonymous said...

makasih cz dtg at belog girang. skrg girang datang at belog korg. :)

Laila Majid said...

actually bce byk kali yg perenggan pertama tu.ingat owner blog ni yg dilahirkan tahun 2009.pk byk2 kali gk.adehh lembap betul saya ni.haii btw :)

NabilahMF said...

hi. salam perkenalan. singgah dari segmen Encik Ben. Happy blogging!

http://abilitusaya.blogspot.com

Muhamad Zaki khairul said...

thanks. nice blog ! do support me keyh. :)

maszull said...

slm ziarah...

http://maszull.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Muhamad Zaki khairul said...

thanks. happy blogging ! do support me. i'm new blogger. :)

A D M I N said...

terjah sini ya.. hehe...

Afiqa Dayana said...

salam prkenalan :)
dah follow kamu ~ hihi

Mohd Sazli Cikgu Autocad said...

hai..datang melawat n happy blogging;))

Acik said...

wow ... banyak yg dah dicapai oleh sinar raudah ni. tahniah!

azwa amani said...

epy belated besday.. takde kek pun kak ?? huhu

Unknown said...

eza singgah sini yer..

serikandi cinta said...

tq follow kite...singgah n follow cni gk...=)

Abby Salvatore said...

dtg balas kunjungan dan terus follow...

selamat ulg tahun SR...all the best ya..and God bless!
:))

Kinder Buana said...

salam singgah & folo sini ^__^

BiNtaNg HaTi said...

salam tuan umah...kunjungan balas di sini, dtg jenguk2 kawan baru...:)

ariana said...

Salam ziarah dari segmen sama.
http://arianasstorys.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

exora said...

ooo..gabungan nm rupanyer..

Unknown said...

lawanya bloggg..minx tlg ajarkan mija buleyhh??;(

aamalinaazman said...

udah follow!
=)

pika said...

nanti buleh laa korek tips2 rumah tangga hehehheh . pika follow sini ;)

http://misspikamokka.blogspot.com/

* Rosita * said...

mbalas kunjungan...salam kenal...

~iz~ said...

salam kenal dari segmen yg sama..tq sudi singgah..iz singgah sini juga..:)

"Aku"....Nurul Azren said...

Cik Reen singgah melawat.. dari blog BA... sudi la follow cik reen ye.. mekaceh~

Lulu Caldina said...

Lulu pun blogger baru ;)

AdinLala said...

Salam perkenalan dari saye, AL :D

http://adinbeetles.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Anonymous said...

singgah balas.. :)

Anonymous said...

happy birthday blog SINAR RAUDAH..semoga terus memeriahkan dunia blog dgn info2 yg bermaklumat

thx sbb support blog MDT juga :)

Rosniena said...

bloggers baru..jenguk2 lah ke blog saya ye..salam perkenalan
http://mawarbiruairlaut-bicarakudanmu.blogspot.com

Aziela said...

Salam perkenalan. Akak balas kunjungan kat sini. Dh follow kamu.

hanyzham hadny said...

salam kenalan dari nyzham
jejalan dari segmen Encik BEN
dah follow blog awak dah
kalo sudi follow la blog saya plak

azu said...

Azu datang singgah n follow sinar raudhah!
http://azumie.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Nabila Wahab said...

hye disana, sy disini.. heheh..
singgah2 sambil berkenalan... :)

dukacita sbb x sempat nak join segmen bro ben ni.. urrmmm...

tp takpe..
singgah2 la blog sy kalau ada masa yee.. :)

miss jambu said...

Genk menerjah sini
Meramaikan follower anda lagi hehehe
Salam perkenalan dari genk

Harimau gigit jari,Qari&Qariah tunjuk belang
Apa HOI HOI,ingat aku takda nama ke

izzad said...

Datg dari Segmen Abg Ben.bz skit..nie baru sempat nak singgah balik blog you....nice blog...

Tq sebab sudi lawat blog saya yer..

http://kitasemuaguru.blogspot.com/

Sheherazade said...

pia budak baru?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign