Jul 19, 2011

Hadiah pemenang bagi cutest baby smilling contest




سلامت ڤتڠ

Firstly aku nak minta maaf banyak² kepada pemenang peserta cutest baby smilling contest kerana agak kelewatan menghantar hadiah. Insyaallah esok kalau tiada halangan aku akan poskan hadiah kalian.Maaf sekali lagi!

Actually stock barang di Dac Boutique Online sudah berkurangan jadi aku terpaksa membuat order untuk stock baru.Stock yang ada sizenya tidak sesuai untuk pemenang contest. Tadi stock baru sudah pun sampai. Untuk membuat order baru agak memakan masa sikit kerana supplier bukan berada di Malaysia. Harap korang faham dengan situasi aku! Insyaallah dalam minggu nie masing² akan menerima hadiah contest itu.

Note : Hadiah Juri ^ Kak Zia akan menerima pakaian kanak² dan Kak Diana akan menerima wang tunai. Hadiah juri adalah mengikut pilihan mereka sendiri dan nilai barang yang di terima oleh kak Zia akan di terima juga oleh kak Diana. Harap semua berpuas hati! Di ingatkan , minta update kepada aku sekiranya barang sudah di terima. Risau kalau barang tak sampai ye la pengalaman sebelum nie membuatkan aku lebih berhati².


7 comments:

**Nora** said...

Nak hadiah....:D

Unknown said...

tahniah untuk pemenang...
amy..

rasanya peserta memahami masalah amy..
all the best amy..

sarah-najwan said...

hehe..thniah sekali lagi kpd pemenang..bg pihak akak...thanks amy..

azieazah said...

Tahniah kepada penerima hadiah!

Tumpang gumbira!

Sebal: Bahasa Indahnya ialah Kesal...!

Azlan Strider said...

wah..wah..tahniah kepada semua pemenang..hehehe

Regards,
-Strider-

zura_habibhaariz said...

tahniah...bestnya dpt hadiah!

Sheherazade said...

tahniah pada pemenang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign