Jul 26, 2011

Alhamdulillah tercapai juga hajat nak beli kereta ferrari



Alhamdulillah rezeki tahun 2011
Tercapai juga hajat nak beli kereta ferrari!!

Asyik naik Honda je
Bosan dah nak beralih angin pulak
Rasanya kalau aku bawa kereta ferrari smart tak!
hehehehe...

Tinggi betul angan² aku kan!
tapi ini bukan angan² tau tapi realitinya
mau tak tido malam macam nie
asyik dok ingat kat kereta ferrari yang aku booking tue
agaknya bila la nak sampai.

U all rasa aku booking warna apa!
cepat teka sapa jawab dengan betul
aku belanja bawa pusing satu kolumpur

Satu kolumpor besar dah tue
dari pusing satu Kota Bharu
hehehe..

ok la jom layan gambar kereta ferrari
yang aku dah booking tue!

Layannnnnn!!!!!!!!!!
ushar sampai bawah tau
sebab blog aku ada masalah sikit nie



































Amacam ok tak!
u all pun boleh beli tau
cuba baca tue..

*x perlu guarantor
*blacklist pun boleh beli
*kalau x de slip gaji pun boleh

So apa lagi jom kita booking
dan borong beramai² kereta ferrari nie
x dapat yang real dapat yang hiasan nie pun
jadi la hehehe..

jangan marah na!
tadi hot sekarang nak bagi cool
hehehehe...




22 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahah,dh agak dah..sis ni sje ea!!

Hudalatip said...

dah agak dahhh..saja je kan amy niii..hehe

Anum said...

ala cutenya keta dia

eima said...

tu la pasal ...
tp amy bisnes kencang... mana tau impian jd realiti ...

gnesop said...

Perh, nak booking juga. Hahja

Kakcik Seroja said...

Dah agak dah... :)

azwa amani said...

huhuhuhu..nak kaler pink ada tak kak ???

ahmad humairi said...

Aku tahu, ko memang mampu memilikinya...leh buat hadiah lagiiii...hadiahkanle aku sebuah keta ferari tuuuu....heheh

zaidah said...

hahaha...nak 10 bijik....

Aty Fared said...

hahaha...dah agak dah....;p

sahromnasrudin said...

camne nak kene blacklist heheheeee

Fiza Rahman said...

Memula beli yg kecik, mana tau lpas ni bley beli yg beso plak ☺☺☺

Rosniena said...

sabor je lah :)

Unknown said...

ada2 je amy ni..
heheheh

Scha406 said...

cun!

Unknown said...

amy!!!!!!!
nakalanya...

bagi kak ayu semua ya

kasihibu said...

dapat dek enariq nih..
meriah...

A.s.t.i.n.a said...

kah kah haihhhssssss....

Joel Leslie said...

buat ga ! 'kereta ferrari' sebgai hadiah :3 hahaha !

eelobor said...

kat mana nie? wakaf che yeh ker?

Anonymous said...

hahahahha..igtkan btol tadi...xcited gak nak tgk

Sheherazade said...

tahniah dear,Kah kah kah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign