Apr 3, 2012

Alhamdulillah terima cek ke 5 dari Nuffnang



Baru dapat cek dari Nuffnang.. Alhamdulillah , entri nie pun bukan nak post pasal Money Cheque/Income aku dari Nuffnang? tapi di sebabkan entri yang berkenaan dengan income nuffnang, buffered earning, cek nuffnang, semua tu adalah entry wajib untuk basic SEO. So tidak harus di lepaskan hehe...

Actually, nothing to be proud. Kalau blogger top lihat cek aku nie , confirm dorang gelak guling².. apa barang banyak tue je! x pe la aku tetap bersyukur sapa nak kasi kan , ahaks! Walaupun kadangkala aku rasa macam x pantas untuk terima cek nie.. 

Ye la dengan keadaan belog aku yang suam² kuku nie di tambah dengan story yang tangkap muat..aku rasa sememangnya x layak untuk terima semua ini. walaupun ianya lepas untuk beli tiket flight pergi balik kuala lumpur - kb tapi tetap rasa xpuas macam dulu.. Bukan x puas sebab ciput tapi sebab cara aku berblogging sudah tidak seperti dulu..

Kalau dulu aku boleh tertegur sapa dengan rakan blogger tapi sekarang berlanggar bahu pun susah nak tegur..camner!! huhu sedih..Rindu sangat masa mula² berbelog dulu..Masa nak habiskan dekat belog ada je x serupa sekarang...Mood makin hari makin ke laut..x tahu la bila agaknya aku akan kembali seperti dulu lagi pun x tahu la....

Pape pun di kesempatan ini aku nak ucapkan terima kasih kepada pihak Nuffnang..Walaupun traffic belog aku setiap hari pasanag surut tapi alhamdulillah kerana aku masih berpeluang menerima cek daripada nuffnang... Lagi buat aku bertambah gembira apabila BE yang hampir sebulan tidak kelihatan kini telah muncul bersinar² seperti mengamit aku untuk kembali aktif berblogging....

Gara² lame x blogwalking 
traffic belog pun jatuh merundum

Cashout bulan Feb tapi bulan April baru dapat...
mane x lupa yang aku ada cashout duit dari nuffnang huhuhu!

BE yang muncul setelah hampir sebulan tidak kelihatan








18 comments:

fizafantagiro said...

wahh , bestnya. alhamdullilah :)

Sheherazade said...

Alhamdulillah

ye la rindu juge kunjungan amy kat blog pia,xpe pia fhm

tgk2 ade tadi ;)

keep blogging ok dear

Luqman Zakaria said...

oklah tuh..byk mane pon x kesah la..bukannya senang orang nak bagi duit kat kita..betul tak??

me suya said...

xper la kak.. jnji jgn delete blog.. keep it as a part of ur precious thing... Blog about up and down of ur life.. :)

Unknown said...

byknyer UV dia.....JELES u

Myra Jay said...

Tahniah ye kak..
Takpe akak pun sibuk, nanti dah ok dan akak kembali aktif pasti traffik kembali mencanak :)

Hudalatip said...

Tahniah seronok dapat duit kan...:)

syazana amira said...

tahniah2.. :)

bila lah nana nak dapat pulak.. huhu

Kakcik Seroja said...

Tahniah Amy...

Nuffnang dah tak bagi kakcik BE lagi dah... lain tahun pun belum tentu kakcik dapat nak buat penebusan dengan jumlah minima. :(

MISS Z BERCELOTEH said...

tahniah akak ^^

http://misszberceloteh.blogspot.com/

Ibu Amani said...

tahniah....

Cikrosecute said...

tahniah amy...

Fazleyatul Aini said...

saya nak kumpul banyak2 dulu baru tebus. hehe

kurus said...

alhamdulillah ada jugak dik ;)

akak pun dutch lady tuu lama bertahan .. alhamdulillah ;)

dear anies said...

kn blanje kepsi ni

Kamsiah yusoff said...

syukur dgn rezeki NYA...

cheqna said...

alhamdulillah
rezeki =)

Gadis Kampung said...

tahniah dapat juga cek dr nuffnang..salam perkenalan dari GK..JEMPUT KE BLOG GK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign