Apr 17, 2012

Hospital lagi , doakan aku ye


Cepatnya masa berlalu , sedar x sedar dah di pertengahan bulan 4. Esok dah nak ke hospital, setelah 2 bulan tidak berjumpa doktor. Kalau tidak kerana temujanji jangan harap la aku nak pergi.. Malasnya la nak ke hospital , nak dengar doktor membebel hehe....x baik saya sayang doktor saya taw ahaks!

Macam dapat agak je apa yang doktor akan tanya..Perkara pertama yang doktor akan tanya esok , Zana awak ada angkat berat tak? ada buat kerja berat tak? ada travel jauh tak? Stress tak? Ubat yang saya bagi ada makan tak? vitamin dan bla bla bla....

Kadang bila dengar doktor membebel best gak , itu tandanya dia ambil berat pasal aku. Last month dia siap call aku lagi , semata² nak tahu perkembangan diri aku dan kerana itulah aku sayang doktor aku hehe.. Doktor yang dah banyak bagi aku semangat sepanjang aku di bawah jagaannya..

Serius bukan senang nak melawan emosi , apatah lagi kalau ianya berlaku kerap kali. Sedih jangan cakap la! Sampaikan aku jadi fobia sangat. Tapi alhamdulillah dengan berkat sokongan en.hubby , keluarga , teman² dan doktor kesayangan aku , akhirnya aku mampu melawan perasaan tersebut dan bersedia untuk mencuba lagi .Insyaallah moga aku lebih berhati² lagi selepas ini dan jadikan pengalaman lalu sebagai pengajaran..

Doakan semuanya ok ye kawan²..





14 comments:

nasir hamzah said...

semoga cepat sembuh yer..

Leenda Zakaria said...

semoga dilindungi oleh -Nya.. kuatkan semangat ye frenz..

Leenda Zakaria said...

semoga dilindungi oleh -Nya.. kuatkan semangat ye frenz..

Leenda Zakaria said...

semoga sentiasa didlm lindungan Nya. kuatkan semangat ye frenz..

anyss said...

Assalamualaikum,
Belum panjang lagi dr tu bebel...baik dengar dengan kusyuk sebab kalaulah DAKU yang bebel, dikau akan lagi fobia hu hu hu

anggap je rehatkan minda gi jumpa dr, macam pergi pasar malam soping nyoping buah pauh itam ;) Yummy!

Unknown said...

Insyallah dik.. kak tahu.. kamu seorang yang tabah..

percayalah.. kami sentiasa mendoakan y baik2 bt kamu...

Nur Hawa Mohd Zin said...

semoga semuanya baik2 belaka..dah lama awe tak bace perkembangan akak...apa2 pun doakan yang terbaik utk akak sekeluarga...dan jangan pernah pasrah..tapi redha la :)

AiniHalim said...

Semoga akak cpt sembuh.. (^_^)

Noorul0206 said...

sayaa membaca baru blog nie..saya doakan kamu insyaallah sembuh...

Kakcik Seroja said...

Kakcik doakan yang baik2 buat Amy.

Acik Erna said...

insyaallah amy..semoga tercapai apa yang dihajatkan

Unknown said...

semoga dipermudahkan segalanye..dan akan menerima berita gembira...aminn

Fiza Zainal Abidin said...

semoga cepat sembuh dik ;)

Sheherazade said...

t.care dear

btl tu,itu tandanya ade org ambil berat kat kite ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign