Apr 2, 2012

Kalau dah name penipu sampai lubang kubur pun orang dok bercerita



Kesiannya la pada manusia yang namanya PENIPU!! Tue la kalau dah menipu orang hidup x kan selamat , gi mane² pun orang akan cari..jangan sampai ke liang lahat nanti orang akan bercerita sudah , silap² haribulan mau kena sumpahan 7 keturunan baru clear nama kau..

Kelakar dowh! nak suka pun ada , dalam beratus orang tue awat nama aku pulak yang dia sebut. Asal tercabar ke pasal aku siap bersuara dengan seluruh kuarga kau yang kurang ajar tue.. Adik yang kononnya polis siap ugut bagai..kalau setakat prebek cabuk x yah nak berlagak la wei.. kalau ada paku sekali pun x de aku heran sebab yang salah ko anak beranak yang menipu duit orang.. Yang si bapak pulak yang kononnya polis ( aduh siannya polis x pasal² dapat nama busuk dik kerana orang gini ) bukan main nak sekolah kan aku , back up anak baiknya?? Apa itu ke didikan yang pak cik bagi dekat anak pakcik sampai semuanya kaki kencing.. Aduh malunya.. 

Kalau hebat sangat keje gomen , duit banyak awat nak menipu orang.. Bersyukur la dengan apa yang ada, x yah sampai nak tipu sana sini. Uollssss!! tolong fikir secara logik untuk aku boleh?? Minah nie dok berulang berjuta kali kata kat semua orang yang dia dah tipu yang dia bukan tipu orang tapi kan kenapa untill now sorang pun masih x dapat duit balik..hp dah x aktif , fb dah deactivate , sekadar berhubung di email..kalau betul x tipu kenapa perlu melarikan diri..Ini ke yang di namakan bukan penipu , kalau sekali pun x nak refund duit aku , x pe aku x kisah..nanti mai pakat anak beranak cari aku kat akhirat nanti na.. Hangpa semua bersenang lenang la makan duit aku tue deh nanti kat akhirat hangpa kena berkerja keras cari aku..itupun kalau Allah nak temukanlah..kalau x faham² je la na..

Serius tadi lepas member pm aku bagitahu si lahanat ni mention name aku terus la aku gi skodeng.. Sekali tengok betul la! wah glemer mak noq , mesti nama aku nie sentiasa bermain dalam kotak fikiran dia kan.. Asal orang lain menuntut hak je di sangkanya aku. Aduh! tue la kalau dah name menipu orang siang malam pagi petang kau akan rasa di hantui dengan bayangan orang yang kau tipu..Mak suka tau mesti minah tue rindu nak dengar mak meroyan kan.. Meh sini aku kasi hilang sikit rindu tue.. ahaks :0

Kalau ada yang terlepas pandang pasal minah nie boleh baca dekat SINI dan SINI..

Note : Padahal aku dah lame x amek port pasal minah nie.. Aku dah serahkan pada pihak berwajib cuma x siarkan dalam paper je.. duit aku pula aku x pernah minta balik , aku anggap bukan rezeki aku saja..tapi itu bukan bermakna aku halalkan ye minah huhuhuk!

Agaknya nama aku je yang dia ingat kot..
orang gila nak mengaku dia gila ke samalah macam minah nie
penipu x mengaku menipu 
habis perbuatan kamu tue di panggil apa beramal jariah ke???

Nak ugut bagai pulak la adik minah nie..kesian betul
dia ugut orang di katanya orang ugut dia , aduh!
pandai betul bersandiwara.. tang mane katanya bayar duit tue erk! 
kalau bayar x kan semua orang dok cari sampai sekarang
tunjuk bukti kalau kata dah bayar jangan pandai cakap kosong




15 comments:

Unknown said...

jahat.....

Unknown said...

sabar kak... tak ke mana org yg camni..

Kakcik Seroja said...

Jerat tak akan lupakan pelanduk. Akan tiba masanya nanti dia akan terjerat juga.

pena rozie said...

Ingat selamat ke menipu duit org ni...

dear anies said...

sket lg meroyan la dia tu

Sheherazade said...

kenapa la nak buat keje mcm ni :(

semoga kita sentiasa dilindungiNya,Amin

t.care dear

norhidana said...

amboi2 dhla dia yg menipu org lain lak yg nk disalahkan nyer... siap family dia sume suport tuh, org lain lak yg jahat yek... ish2....

munna said...

Aduhai.... ada juga lagi yg mcm ni... klu dah betul penipu tu tak payahlah nak tegakkan lagi benang yg basah tu.... semoga dia dan family insaflah hendaknya

Unknown said...

kes apa ni ?

Ckin Kembaq said...

macam2 hal...adeh

☾SHiemaCMa786☾ said...

teruknyeee perangai...
-_-"

eelobor said...

meroyan tuh

Unknown said...

orang jahat mmg tak akan hidup senang

arituarini said...

polis tak polis..kalau salah ttp salah..org mcm ni memang kna ajar...

eima said...

jahat betui ingat kan dahs etel dah kes ni .. lepas ni kena beware la ..sebab kan die abis semua org tak pernah bisnes online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign