Apr 19, 2012

Perasmian dan Pelancaran blog De'Astana E-Shop & page Door To Door Shopping



Alhamdulillah bersyukur kita kepada Allah , hari ini 19/4/2012..Blog kedua aku telah siap di pasang dengan jayanya , setelah hampir seminggu lebih menyiapkannya..Bunyi macam poyo je kan! macam la penting sangat nak annouce bagai hehe...Bagi aku penting tau dan wajib untuk aku annoucekannya..Sama juga seperti kita baru nak buka kedai , cuma bezanya kedai aku nie kedai bergerak. Semua orang boleh mencuci dan menjamu mata di sini.. Tak perlu bayar pun cuma time nak beli je, kena la bayar ahaks!

Oklah dengan sukacitanya saya sebagai pemilik blog www.sinarraudah.com dengan lafaz 
Bismillahirrahmanirrahim

Sempena  Ulangtahun Keputeraan DYMM Sultan Perak Yang Ke 84 *perlu disertakan, keywords tue hehe..Dengan ini , saya merasmikan dengan sendirinya blog DE'ASTANA E-SHOP sebagai blog kedua saya dan merangkap blog perniagaan saya dan saya juga ingin melancarkan page DOOR TO DOOR SHOPPING..Untuk semua warga mukabuku dan blogger...

Dengan rendah hati saya ingin menjemput rakan² blogger serta rakan² di facebook untuk klik LIKE pada page saya INI. Dan sekiranya anda sudi jemput la follow sama belog De'Astana E-Shop.. Terima kasih di atas sokongan anda semua..






4 comments:

Hudalatip said...

Tahniah!! Like..like..likee

Kakcik Seroja said...

Jap lagi kakcik jengah ke sana. :)

Sheherazade said...

tahniah dear!!

semalam tgk kat FB,skirt cantik!

☾SHiemaCMa786☾ said...

tahniah...semoga biz semakin maju dear.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign