Apr 8, 2012

Dapat tawaran , nak terima ke atau tolak saja



Salam hujung minggu semua...

Baru sempat buka belog dan facebook.. Sehari dua nie agak busy menguruskan belog baru.. Belog baru ahaks!! sabar na akan aku announce sebelum atau selepas aku out station nanti...Alhamdulillah 80% belog berkenaan sudah hampir siap.. Happy sangat hehe..

Settle belog ni aku kena siapkan pula satu belog lagi! Belog apa , uolllsssss kena tunggu.. Actually belog itu bukan kepunyaan aku , cuma aku telah di beri kepercayaan untuk menulis segala aktiviti tentang diri seseorang di dalam belog itu. malah aku juga telah di beri kepercayaan menjadi ADMIN untuk menguruskan satu fanpage di facebook.. Ya Allah mampukah aku lakukan semua itu..

Sebelum aku menerima tawaran tersebut , aku minta jasa baik tuan empunya diri memberi sedikit kelonggaran kepada aku. Kelonggaran yang aku maksudkan , adalah memberi aku tempoh percubaan untuk aku menghandle semua itu.. Sekiranya aku gagal maka aku minta beliau mencari orang lain yang mampu menguruskannya..

Agak sukar sebenarnya untuk aku menerima tawaran tersebut kerana memandangkan hasil penulisan aku tidak la begitu bagus sangat... Aku menulis sekadar suka² je tambahan pula penulisan aku jenis tangkap muat , tapi bila nak menghasilkan satu penulisan yang agak formal dan ia bukan melambangkan diri aku , ianya agak sukar sebenarnya.. Tapi x pe la , why not aku cuba dulu kan.. Belum cuba belum tahu hehehe...

Uoollllsssss i really need your support... semoga aku mampu lakukannya..wink..wink..






11 comments:

Hanisham Ab Halim said...

Terbaikkkkk!!!

Prettywrite said...

good luck kak amy..:)

SN said...

chaiyok kak ! :)

kurus said...

ishhhhhhhhhh yakinnn boleh amy !! ..

akak support dari jauh nie ;)

Azman Roslan said...

semoga berjaya..

mummyrinazone beauty said...

amy kalau tak buat tak tahu kita mampu ke dok=)buak dulu=)caiokkk amy=)

eima said...

vavavava hebat tu dear .... tahniah .. tak sabo nk tgk blog baru tu

☾SHiemaCMa786☾ said...

wahh..go go chaiyok!!

Sheherazade said...

congrats :),u can do it dear
a ja hwaiting!

bunga_rose said...

cahiyokkkk amy..

Liza Abu Bakar said...

bertambah-tambahlah busynya amy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign