Oct 4, 2011

Komen rakan blogger hilang , siapa yang khianat nie


Selamat malam...

Tadi petang masa buka blog , sekali terpandang satu komen di shoutmix.. Mesej yang di tinggalkan oleh salah seorang blogger iaitu kakcik seroja.. Aku pasti kalian semua kenal dengan kakcik seroja kan. Blogger yang mesra alam dan rajin bertandang ke blog rakan²... 

Memang tidak di nafikan aku dah jarang lihat kak cik datang singgah sini dan bertegur sapa. Tapi x de la pulak aku nak bertanya apatah lagi nak terasa hati sebab aku tahu kak cik pasti akan singgah sini samaada sebagai reader yang meninggalkan komen ataupun sebagai silent reader..Dan di sebabkan itu aku x ambik kisah sangat hehe..

Tapi selepas baca komen yang di tinggalkan oleh beliau, sepantas kilat aku membuka mesej spam. Sekali buka , ya Allah terkejut gila babas aku.Rupanya banyak komen rakan blogger yang telah masuk di spam. So sorry sebab aku langsung x perasan. Lagipun semenjak dashboard berwajah baru , aku memang jarang nak godek² dekat sana.Tambahan pula bloglist aku juga ada masalah...huhuhu!

Terima kasih kak cik di atas mesej itu , kalau tidak untill now amy x akan tahu huhuhu! dan sorry sangat.. sangat...sangat kepada kak cik , pia , adik amani , the lekat lekit story , Liza dan ibu intan...



















32 comments:

eelobor said...

setakat nie, saya punya ok lg

merahitujambu said...

byk komen msk spam skang ni kan..napa eh

kurus said...

niee msg akak nie kena spam tak .. akak ada jugak masuk umah amy nie .. hermm kalau yelah kann sape punye angkara lah tuu kan herghhh ! :)

ozzy said...

Assalam Amy..

Kena check balik setting tu..kesian kat kwn2 yg dtg komen..


p/s-entry saya tentang hospital tu ada maksud lain..bkn ditujukan pada org melayu krn org melayu mmg jaga org tuanya.

KaK LimAh Si SupiR said...

komen kaklimah msuk spam jgk takk? ehehe :P

Panglima7 said...

Macam mana boleh masuk spam yea...pelik jugak. Kalau mcm nie Panglima pun nak check juga dlm blog Panglima.

Dee said...

salam kenal sis..selalu tgk kakcik seroja kat blog daddyziyyad..hehehe..

Anonymous said...

allhamdullilah,mas memang selalu check spam tuh.

Bardboo said...

eh byk ny yg masuk ke spam! ciannya diorg penat2 komen dgn ikhlas..

aamalinaazman said...

samelah kak
byk gak komen owg msuk spam kat belog sy tu
aigoo
pelik2 je blog ni kan

Eera Shera said...

eh,lain dah blog kak amy..hee lama tak singgah

sy pun kena jugak. byk gak komen masok spam. selalunya yg letak skali link ke entry dorang

arituarini said...

sy pun selalu tgok membe2 komen tp masuk spam lak.. tak tau knpa jd mcm tu..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

spam skang nieh bersepah2 kan...

zulkbo said...

salam..
ada kena mengena dengan
setting kut..cuba periksa
di bahagian komen

azwa amani said...

eh, amani pun lately ni memang komen ade jer yg kat spam..

sal ya said...

salam perkenalan...

kadang2 mmg masuk spam. ada masanya spam tu mmg drpd spammer. kdg2 tu tak jgk. akak pun kena macam tu jgk.

Acik Erna said...

Amy acik juga baru tau adanya komen akan ke spam tu..tu pun ada kawan cerita..sekali buka..rupanya betul..

Hudalatip said...

kita pun ada yang masuk spam jugak..tak tau naper..mmg kesian kat kawan yang komen..

Unknown said...

tq wat entry nie, tak tau lak msg leh masuk spam

cheqna said...

kebanyakan komen masuk spam tak tahu nape

bujal X said...

ramai yang kena~termasuk saya.sekarang hari2 pun kena check kotak spam tu~he~~

Sheherazade said...

its ok,bkn slh amy pon

ooo begitu,saba ye dear.

thanks bgtau,utk peringtan

me suya said...

kdg2 masuk gak spam~ ntah kenapa.. xpandai jugak~

Anum said...

alhamdullilah anum belum pernah kena lagi

Fazleyatul Aini said...

dekat blog saya pon ada certain komen masuk spam. kenapa ek

Misz-ella said...

kita pun ada yg masuk spam jugak. kena check spam box tu hari2 amy.

Hanis Azla said...

kat blog akak pun mmg ada juga komen yg terus masuk ke spam.. tak tahu kenapa jd mcm tu..

Unknown said...

sekarang memang bayak mesej masuk spam..
akak tiap kali cek komen mesti bukak tengok kat spam ada mesej jugak..

eB said...

eB pn samer.. x tau naper

eima said...

cam ne ek leh masuk spam ??? malware ke ??

exora said...

kat blog sy pun...msg kakcik selalu msk kt spam...

zahidah seran said...

saya pun selalu check spam message.
takut2 email yang berkenaan tersesat ke situ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign