Oct 4, 2011

Ramly burger , bihun PAMA dan Maggi Kari , mane satu pilihan hati

Selamat petang..


Dah siapkan minum petang ke belum..
Apa menunya ari nie..
meh la share² dekat sini..

Hari nie aku ingat aku nak off dari masak burger
nak try menu lain la pulak
menu ni pun en.hubby suka juga
nak tahu apa jom skodeng kat bawah tue




Yeahhh!!
bihun PAMA dan Maggi kari
nyum² sedapnya.

hrmm..
persoalan aku
kalau u all pandai di antara bihun dan maggi nie
mane satu pilihan hati aku dan en.hubby
maksudnya makanan kegemaran kami..

cer try jawab! 
kalau betul aku belanja makan kepsi tapi u all bayar sendiri 
hehehehe..

jangan marah gurau senda di petang hari selasa...














22 comments:

azieazah said...

Tentulah meggi!. Dimasak dengan sayur sawi dan telur! hehehehe

Kancil 8349 said...

kancil jawab...tentulah bihun tu....hehehe...

Acik Erna said...

Amy.acik suka ramlee burger oblong..sedap..

ratusiput said...

PAMA kot...kenyang.ehehe...ratu pun ske PAMA gak.tp tgu la PAMA skang dh mahal kan..

h4ni3 said...

pama tu tak penah try
sedap ker?
slalu pilih maggi ataupun cintan jer

Bardboo said...

pa ma kot!hehe

Myra Jay said...

Myra suka maggi kari, kira bihun pama peberet akak, en asben akak megi kari kot :-)

zulkbo said...

salam..
ermm..makanan segera je?
masak nasi goreng lagi
sedap dan berkhasiat..
he he..

zulkbo said...

ermm..
bila tukar dot com?
tahniah..moga terus
succes dalam blogging

KaK LimAh Si SupiR said...

maggi kari..ahaha..sb kaklimah p0n ske ni ^_^

Misz-ella said...

KC nak teka dua2. hihihi.

arituarini said...

meggi cmpur mee pama..kih kih kihh

zahidah seran said...

kalau suami saya suka dua2 pama & megi kari...=)

aamalinaazman said...

bihunnnnnnnn!
yeke?
kekekekee

Panglima7 said...

Panglima pun tak pernah try bihun PAMA tuu...tapi Panglima rasa amy suka bihun tuu..dan En Hubby pula suka makan Maggi..hehe....
Panglima pula suka makan Mamee (bukan Mamee kering tuu) Mammee mee segera....tapi sekarang dah kurangkan.

azwa amani said...

pama tu sedap... letak cili api hiris kecil2.. sedapnyer...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

meggi dah jadi lejen bg rakyat mesia nieh...

sal ya said...

ramly kot. sebab husben tak bg mkn mee segra lagi. setakat nak rasa blh la katanya. tp mkn utk kenyang tak blh. mgkn sbb time belajar dulu selalu mkn benda alah ni. tu yg dia talk bg lg akak mkn. huhuhu...

Sarah Syazwani said...

suka semua gak..lagi kalo masak time ujan lebat..dpt megi panas fuhhh mantap

Sheherazade said...

3 3 suka terbaikkk,mcm mane pia xgemok hehehe

Fazleyatul Aini said...

kalau saya, saya pilih bihun pama !

eima said...

aku teka megi tu ....
ko kan suka mkn laksa tomyam ...ade kaitan ke ... hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign