Oct 18, 2011

Pucuk muda kerabu taugeh , apa kena mengena dengan ayahanda MTT


Selamat tengahari..

Sebelum aku memulakan bicara , aku ingin mohon maaf pada blogger MTT kerana aku sudah cilok gambar ini dari album beliau hehe..Jangan marah na nanti kalau marah cepat tua hehe! Kenapa aku cilok pic nie sebab aku nak story pasal ayahanda MTT nie..

Kisahnya bermula beberapa hari lepas , MTT ada minta BB Pin. So aku pun kasi la BB pin aku. Masa aku bagi kat MTT tue aku lupa kasi tahu en.hubby kerana memandangkan BB aku di pakai oleh en.hubby sementara menunggu BB torch dia sampai hari nie. So masa MTT add tu en.hubby dengan rasa tidak bersalah telah ignore permintaan dari cik kak kita nie. Than selang beberapa minit cik katek aka kawan baik ku merangkap sepupu kepada MTT telah meninggalkan mesej di facebook. menurut kata beliau MTT tidak dapat mengesan aku.

So tengah sedap² berbalas mesej di facebook , en.hubby pun pulang. Belum sempat aku bertanya dia telah beritahu. Ada orang add dekat BBM tadi tapi papa dah remove. Terus aku menyampuk , tue member mama la pa , padan la dia add x dapat. en.hubby pun jawab, mana papa tahu mama x kasi tahu pun huhu..salah aku so aku add kembali MTT..

Ok stop cerita pasal tue.. Malam tadi masa hubby tertidur depan tv dan aku pulak dok sibuk blogwalking tiba² aku terdengar suara yang aku rasa sangat familiar dengan suara itu. So sepantas kilat mata aku memandang ke arah suara yang kedengaran tadi. Sekali tidak salah lagi sangkaan aku. Aku pun terus mengejutkan en.hubby. Hubby yang time tue macam orang lalok kerana kemamaian , menganggukkan kepala. sambil berkata kenal..kenal..

U all nak tahu apa yang aku tunjukkan.. Masa aku bagitahu en.hubby yang MTT ni anak salah seorang pelakon dia macam x percaya. Jadi aku berusaha la menunjukkan gambar seperti di atas tue.Tapi en.hubby still tak kenal. Jadi kerana x puas hati aku cuba nak menyakinkan en.hubby. Kebetulan malam tadi di astro ada siarankan drama yang di lakonkan oleh bapa MTT. Kalau tak silap tajuknya " Pucuk muda kerabu taugeh " yang di bintangi oleh ayahanda MTT . Azman Jantan , Fauzi Nawawi , Yasmin Hani , Khadijah Tan , Eina Azman dan Azza AF. 

Bila lihat wajah ayahanda MTT , so cepat² aku kejutkan en.hubby. Puas hati aku sebab akhirnya dapat tunjukkan pada en.hubby..jadi begitulah ceritanya...


Note: Itulah sikap aku bila tidak dapat tunjukkan bukti selagi itu aku akan berusaha untuk mencarinya..




17 comments:

Unknown said...

sanggup tu kejutkan suami semata2 nak tunjuk bukti..
hahhaha....

BeloG MTT said...

Hahahaha kesungguhan terserlah sampai sanggup kejutkan hubby tengah best best tidor.. Hikhik ^^"

Hudalatip said...

tau dia anak pelakon, tapi baru tau siapa pelakonnya..

Hudalatip said...

tau dia anak pelakon, tapi baru tau siapa pelakonnya..

eB said...

a'a knl la :)

Nazz@Purple said...

so riaksi hubby yg dikejutkan tidurnya cam ner..huuhuhuh

Panglima7 said...

Assalam Amy...Panglima tumpang baca...walaupun tak pahemm..hehehe

munna said...

Azman Jantan ye ayahnya...

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak kenal pun siapa tu Amy sebab jarang tonotn tv. Kesian Mierul kena kejut sesaja dgn Amy just nak tunjuk itu je...

Sheherazade said...

waaa ye ke :),bestnya

ha'ah same la dear,fhm perasaan itu.rse puas hati dpt buktikan sesuatu

ZianaRazali said...

Dah lama tak tengok dia berlakon..

Hanis Azla said...

klu dpt buktikan sesuatu mmg rasa puas kan..

Anum said...

ye la dah lama x tgk dia berlakon

*SiRibenMerah said...

pelakon lama neh.. zaman i kecik2..

Sarah Syazwani said...

huhu..smpai begitu sekali nk tunjuk..

ibuintan said...

nasib baik en suami tu sorang yang baik.. sebab bukti tak pasal2 kena kacau tido

☾SHiemaCMa786☾ said...

siap kejutkan enasben lg tu..
hohoh...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign