Oct 16, 2011

Mata aku yang silap ke atau benar Noraniza Idris sudah tidak berhijab


persandingan noraniza dan jeffri

Habis cerita pasal si mulut laser dan lady gaga Malaysia tue keluar pulak cite pasal Kak Ani kita nie.Sebelum tue aku ingin mengucapkan selamat pengantin baru buat Noraniza Idris dan juga Suami.Semoga perkahwinan kali ini akan berkekalan sampai akhir hayat.

Aku respect pada beliau , kerana jarang² sekali kita dapat lihat artis menjemput anak² yatim dan insan kurang upaya untuk hadir dalam majlis perkahwinan mereka tapi berbeza dengan artis ini.Part nie aku puji tapi part yang aku rasa kureng sikit. Bab hijab. Aku tak pasti samaada gambar temuramah tadi menampak kan Noraniza Idris tidak berhijab atau sekadar memakai scarf saja. Tapi yang aku lihat dengan jelas tadi seperti memakai rambut palsu.Sedangkan kita mengenali Artis ini sudah berhijab. So sangat la tidak sesuai kalau benar beliau menanggalkan hijab itu semata² untuk majlis perkahwinannya.

Tapi sekiranya mata aku salah aku mohon maaf la ye! Maklum la di usia yang semakin meningkat nie , membuatkan mata semakin kurang jelas.. ke mata aku tak salah! Anda yang lihat bagaimana pulak??!! Adakah mata anda seperti mata ku atau sememangnya mata ku yang salah pandang...



24 comments:

Cherry said...

mungkin dia paki kain itam kot..seakan2 rambut.. maybe.. :D

Uji Hussein said...

nampak macam tu jogak tapi tak taulah kalau silap tengok.Anyway, I follow u.

eelobor said...

mata salah pandang kut....

Kakcik Seroja said...

Tak silap kakcik, dia memakai 'serkup' sahaja.

Salina@IbuAqil said...

Ye jgk kn.. Kekadang brtudung hanya utk berfesyen.. ;)

ErnieFaizal Siti said...

mane gambo nye..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Temuramah yg mana ya? Tapi kalau gmbr yg atas tu rasa2nya dia pakai inner kaler hitam sbb ada satu angle dia posing mmg jelas menampakkan inner yg dia pakai.

whitecappuccino said...

Hmmm..mata kurang jelas jugak..tak pasti..

Dkna Abza said...

eh..biar betul?? maybe dia pakai skaff hitam kot...

fizafantagiro said...

tap bape nampak dlm pic tu..ermmm..tp kalau pakai rambut palsu pun tak boleh..

Arizakiah said...

Akak rasa auratnya masih tertutup..dia mungkin mengenakan serkup menutupi rambut dan leher baju yang tinggi.....ala2 fida tu...akak tak reti nak explain pulak...

Fazleyatul Aini said...

hurm biasa la tu artissss

exora said...

x pasti pulak...

exora said...

x pasti pulak...

Wonderful Life with Mary Kay said...

Maybe dia salah faham ni. Dia ingat bila pakai rambut palsu, tetap menutup aurat, sebab xnampak rambut asli. Padahal pakai wig tu pun dah haram. Wallahu'alam...

Bardboo said...

tp mmg ramai yg mcm tu kan..sebenarnya org tu bertudung, tp bila majlis kawen dia xpkai tudung plak,,

Unknown said...

amy..
sungguh kalau awak tak tunjukkan pic nie langsung kak ayu pun tak perasan..
sungguh ker dia pakai rambut palsu??

adeh..

fazrulnoor said...

artis owh artis..ssh nak ckp

Sarah Syazwani said...

ekk..xtaula nk ckp kan..kene cr gambar yg clear lg tu

Sheherazade said...

harap tidak

huhu

emarieys said...

ermm...tak jumpa lagi gambar dia tak berhijab ni

zulkbo said...

salam..
suaminya melayu singapore kan..
melayu sana memang pelik pada
saya..malas nak komen banyk

☾SHiemaCMa786☾ said...

ni nmanya pesen bertudung tp x ikut syariat..

huhuu...

eMMe said...

serkup kot.....ingat dia wat sanggol...eh2! tah laa...kene gi belek2 kat kak ani tu, hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign