Oct 11, 2011

Lan A to Z , Marcella dan Beautifulnara bikin belog aku panas saja!

Selamat Tengahari...

Semalam aku update satu entri je tapi yang aku pelik kenapa traffic belog aku naik mencanak.Memang surprise sebab selalunya kalau nak dapatkan traffic more than 500 sehari at least kena update 4 ke 5 post baru dapat. Ye la belog aku ni bukannya fofular macam belog akak semua huhuhu! so dah tentu trafficnya suam² kuku gitu , ada pasang surut. Kalau rajin blogwalking banyak la tapi kalau setakat blogwalking macam semalam hanya beberapa buah belog je , selalunya bawah 300 je tapi berbeza sangat semalam. Aku pulak naik hairan dan sibuk nak cari puncanya di mane...

Jumlah yang views belog aku semalam more than 1000 but uv less than that! Lagi buat aku hairan setiap jam pasti ada banyak visitor yang masuk.Apa yang dorang cari erk! sedangkan aku just update pasal Dr.Cermin je.. Setelah di belek² dari pelbagai sudut , baru la aku jumpa jawapannya...Rupanya aku dapat tempias dari entri abang Nara.. Nak tahu apa tempiasnya,  u all boleh baca di SINI dan di SINI.

Ternyata selepas keluar entri itu , ramai yang nak tahu pasal Lan A to Z dan bekas isterinya Marcella. Lan yang bakal mendirikan rumahtangga kedua pada november ini bersama pasangan yang cantik manis iaitu Siti Nur Ain.Selamat pengantin baru buat mereka berdua.



     

Ok berbalik pada topik asal , aku menyedari hal ini setelah aku melihat keywords semalam. Ternyata penggunaan keywords semalam hampir keseluruhanya atas nama lan dan bekas isterinya. Itu menunjukkan mereka masih ada peminat dan peminat masih ingin tahu perkembangan mereka.Nak tahu cerita lebih lanjut lagi mengenai mereka , selalu²lah mengikuti perkembangan di Beautifulnara...


Note: Traffic tinggi pun still x puas hati sebab semalam aku berhutang lagi dengan blogger. Banyak belog x dapat singgah hope by this week aku dapat selesaikan semua hutang tue...pasni nak belajar penggunaan keywords dengan en.zulkbo dan en.ozzy la..


18 comments:

eelobor said...

hehehe.... dah lama sangat tak ambik tau pasal seo atau keywords. lantak2 jer lah.....

☾SHiemaCMa786☾ said...

okela tu..traffic naik...ramai pembaca nk tau kesah mereka ber2 tu...
:)

ct kektus said...

Da lme xdgar pasal lan a to z tu. :D

Ibu Amani said...

haha...saspen je...

munna said...

klu dpt keywords yg bagus mmg boleh dpt uv yg tinggi daripada biasa

Anum said...

heheehhe

RHI said...

dia orang ni, kalau citer pasal artis, memang suka hehehehe

Panglima7 said...

Assalam Amy...Lawanya bekas isteri Lan A to Z.....Marcella.

h4ni3 said...

1000 uv?
hebattt.. hebattt

Sheherazade said...

panas2 hehe

semlm ade pic anak2 mereka kat FB,sweet

Hudalatip said...

Blog Amy ni dah kira hebat dah..

aza ni said...

amy

you yang terbaik...

faraherda.razalan said...

Wow! Klu nak dpt trafik tinggi kena guna nama artis ke? Hiks~

ratusiput said...

dorang dh cerai ye....baru tau ni..hehe..ketinggalan betul la ratu ni kan..

kurus said...

marcela nie cantik kan
walau dah janda .. huhuh

CIK TOM said...

hee..mantap main entry hot topik...tahniah!

ozzy said...

Assalam..

Biasanya kalau cerita/gosip pasal artis memang ramai yg cari termasuk cerita2 politik & inilah cara mudah untuk dapatkan traffic.
Itulah pentingnya penggunaan keyword tu hehe..

Shila said...

blog kite, nk dpt 50 sehari pun susah..

kekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign