Feb 13, 2012

Gaya Ciuman Menurut Zodiak anda


Gaya Ciuman Menurut Zodiak..Zodiak tidak hanya untuk ramalan bintang, kesihatan, asmara maupun kewangan. Zodiak juga dapat di ramalkan mengikut gaya ciuman menurut zodiak masing². Berikut ini gaya ciuman menurut zodiak...

AMARAN :- 
Just for fun jangan terlalu mempercayainya ok!

Aries - Bagi anda yang memiliki zodiak ini, anda terkenal dengan gaya ciuman yang cepat dan penuh keghairahan. Kenikmatan yang anda rasakan mudah datang dan mudah pergi.

Taurus - Untuk pemilik zodiak Taurus, anda lebih selesa mengambil masa yang panjang dalam berciuman. Selalu menggunakan perasaan dan terus melepaskan di dalam adegan berciuman. Tapi hati² jangan sampai lupa waktu..

Gemini - Cara berciuman anda yang berzodiak gemini sering sedikit terganggu dengan tawa atau senyum yang tidak mampu anda tahan kerana anda senang mengamati bagaimana wajah pasangan anda saat berciuman.

Cancer - Gaya berciuman pemilik zodiak cancer ini boleh di katakan hangat dan lembut, kerana anda tidak ingin membuat pasangannya pergi.

Leo - Gaya berciuman pemilik bintang Leo ini mungkin dipengaruhi oleh simbol singa yang dimilikinya. Gaya anda berciuman cenderung liar dan tanpa hambatan, menggigit, dan mencakar. Anda mengharapkan perhatian lebih dengan gaya anda ini. Tetapi hati² ia mungkin boleh menyebabkan pasangan anda ketakutan ketika berciuman. Slow down..

Virgo - Seperti ramai yang di katakan orang tentang bintang ini, orang yang berzodiak virgo kebanyakannya lemah lembut. Gaya berciuman anda pun cenderung halus dan rapi. Pasangan anda hanya sekali memberitahu anda ketika ingin mengakhiri berciuman, dan pasangan mudah memahami.

Libra - Anda selalu kebingungan untuk mengambil nafas saat berciuman. Tidak usah terlalu bingung atau takut, semua akan berjalan dengan apa adanya.

Scorpio - Bagi anda pemilik zodiak ini, anda selalu melewatkan saat² anda berciuman dan mampu menghairahkan untuk terus berhubungan intim. Ciuman saja tidak cukup ya?

Sagitarius -  Anda yang memiliki bintang ini senang mencium pasangan anda secara mengejutkan, dan senang meninggalkan apa yang sedang anda lakukan hanya untuk menikmati nikmatnya berciuman.

Capricorn - Tujuan anda berciuman tidak hanya menyalurkan libido anda, tetapi anda lebih sering berciuman untuk mengurangi rasa stress yang anda rasakan hari itu.

Aquarius - Zodiak ini sangat identik dengan air begitu juga cara berciumannya yang cenderung basah. Ciuman anda juga sedikit berantakan dan anda lebih senang membuka mata ketika berciuman.

Pisces - Pemilik bintang ini senang melamun saat berciuman, ciuman anda pun penuh gelora asmara, dan tahan lama.







6 comments:

Anum said...

hehe
terbaik

dear anies said...

hahahaha gelak2 bla bc info ni..tq 4 sharing

AiniHalim said...

ada betulnye..hehe

Unknown said...

senyum je la..hehehe

Cik RoSs said...

Errrrr.....no komen!hehehehhe

☾SHiemaCMa786☾ said...

Awwss... bahaye nih.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign