Feb 19, 2012

Tahniah kepada abang Amran Raihan dan isteri di atas kelahiran putera bongsu



Salam hujung minggu uolllssss.. Lambat hari nie aku update belog. Hari nie busy uruskan order customer!.. Tak de apa pun nak story mory di petang Ahad nie,  cuma aku nak kongsi kegembiraan ini dengan uollsss... Kalau uolllsss masih ingat akan entri aku INI , kisah di mana aku bertemu dengan isteri Abang Amran anggota kumpulan Raihan.

Kak Siti Fatimah baru saja sms aku memberitahu yang beliau sudah pun bersalin. Dapat baby boy.. Suka sangat , ye lah sebelum nie beliau ada 4 puteri..akhirnya dapat juga boy..Sapa x happy kan.. Tahniah kak! x sabar nak pergi melawat baby...Uolllssss nak tengok gambar baby kena tunggu aku pergi melawat dulu ok.. nanti aku snap² banyak gambar baby hehe..oklah itu saja nak bagitahu..

sekian...



9 comments:

zaidah said...

tahniah untuk amran....

nia marlissa said...

tahniah abang imran sekeluarga.. alhamdulillah

Unknown said...

tahniah.. nanti tag kalau entry gambar baby boy tu dh ada ya dik

Ckin Kembaq said...

tahniah untuk beliau jugak..hehe

Liza Abu Bakar said...

syukur

Izan Ishak said...

tahniah utk amran n siti fatimah...

☾SHiemaCMa786☾ said...

alhamdulillah..tahniah buat beliau sekeluarga..

Sheherazade said...

Alhamdulillah :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

lama tak dengar kisah kumpulan Raihan ni kak..dulu teringat mereka datang sekolah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign