Mar 29, 2011

Amy Syaquena jatuh hati sekali lagi dengan....


Morning all..

Selalunya kalau aku masuk mane-mane blog yang ada pasang lagu aku pasti akan of kan volume lappy aku tapi berbeza dengan satu blog nie.. Setiap kali aku singgah pasti aku akan on volume lappy aku sekuat-kuatnya. Tak tahu kenapa sejak pertama kali aku dengar lagu tue , aku dah mula jatuh hati dengan melodi dan lirik lagu tue. Pernah satu ketika tue , tuan empunya blog removekan lagu tue dari blognya. Jenuh juga aku mencari di you tube , siapakah gerangan yang mendendangkan lagu tue tapi malangnya aku tak dapat jumpa sehinggalah baru nie tuan empunya blog meletakkan semula lagu tue di dalam blognya. Dan dengan muka tak malunya , aku bertanya kepada tuan empunya blog dan ahkirnya aku dapat cari di you tube.. Aku sharekan di facebook dan hari nie aku nak share pula di sinar raudah. Jemput la dengar ye! Lagu nie khas untuk cinta hati aku , sapa lagi kalau bukan hero kesayangan aku aka en.hubby heheheh~~

Lagu yang di dendangkan oleh Ammar
Tajuk lagu Amani...



Note : Thanks adik amani coz sudi bagitahu akak siap sent detail di sinar raudah lagi..thanks again dear , u all kalau rasa x boleh dengar di sini jemput la singgah di teratak amani pasti korang akan di hidangkan dengan lagu ini..


19 comments:

white rose said...

wahhh...dalam hati ade taman der...
best lagu ni...

ade banyak lagi lagu2 yg best tau...

Ayuni said...

betul, best lagu nie....pastu Ammar tu anak sedara lecturer sye....

nurkass said...

salam my dear amy..
best ke lagu tu..
wahh..
nak download lah..tak pernah dgr lagi lagu ni..hehe..

ibuintan said...

assalamualaikum Amy,

lagu ni memang sedap ... kena dengan suara Amar

Bunga said...

kena dengar ni..

Unknown said...

dah dengar..
best!!
suara amar pun best...

Zaidah said...

dah dengar...suka jugaklah...sedap n best....

azwa amani said...

akak ni buat adik terharu lahhhh...hehehehe :)..tajuk tu banyak makna buat amani huh..cyg akak. :)

munna said...

first time kak munna dengar .. terus jatuh cinta jugalah amy...

Anonymous said...

jap lagi dengar..skrg line tak clear..mencik! grrr

AngahSayang2314 said...

apa kata dengar duluu

lalink7 said...

syahduunyeeeee....abg amar nie suara memang menten sedappp....tp low profile die nie..

::FAIZ:: said...

suara dia sedap

Sheherazade said...

nice sgt

bunga_rose said...

alamak, tak penah dgr la plak

me suya said...

alaaa xleh nk dgr.. google la jap .~

atuk said...

Assalamualaikum Amy

tengah layan lagu ni...

Wassalam

ardinihumaira said...

jap lagi dni datang dengar balik. tenet dni ngah slow. hhehe

ieda said...

wah sedapnya dikk .. mendayu2 .. bahay nie smpai jatuh hati .. cinta hati hanya satu , buat suami dan pencipta kite :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign