Mar 16, 2011

Gara-gara contest baru nie ada blogger bersedih


Firstly aku nak minta maaf banyak-banyak dekat Mrs.Asida di atas apa yang terjadi. Aku sendiri tak tahu nak salahkan sapa but serius aku x de maksud langsung nak buat Mrs. Asida sedih. Komen yang di tinggalkan ada sikit buat aku tak puas hati. Tak tahu sama ada masalah tue berpunca dari aku atau pihak dia. Sebab setahu aku setiap orang yang join contest sinar raudah , aku akan siap-siap letakkan namenya sama ada di dalam blog ini mahupun bloglist sinar raudah.Itu bagi memudahkan aku untuk double check dan tidak terlepas pandang. Sekali lagi aku mohon maaf di atas kesilapan yang tidak di sengajakan. Tapi jujur aku katakan aku x de niat nak buat Mrs.Asida sedih..

Dari apa yang aku lihat , beliau privatekan blognya. Jadi macam mane aku nak check di blog beliau. Tak tahu sama ada beliau sedar akan setting di blognya atau beliau sengaja privatekan.. Aku sangat terkejut bila beliau meninggalkan komen macam tue.Sedangkan di dalam senarai aku telah letakkan name beliau cuma aku tandakan tidak dapat di check di sebabkan apa , di sebabkan blognya di privatekan.. Macam mane aku nak senaraikan name kalau syarat2nya aku tak dapat nak semak.. Maaf sekali lagi!!! Entri ini bagi menjelaskan situasi sebenar , aku cuba nak inform di blognya tapi blog beliau still di privatekan huhuhu......

Harap Mrs.Asida tidak berkecil hati ye!




Note : Baru sempat blogwalking beberapa buah blog je , sabar ye bagi aku sikit waktu sebab masih pening lagi nie.. BW pun pelan2!!! Hari ni aku akan cuba settlekan hutang semalam.. Tungguuuu!!!






16 comments:

apezs shah said...

Salam

Lor mcmtu ke kak amy.
hope dia dapat baca n3 ni dan mencuba
ubah settingnya.. ramai blogger mcmtu
ssh utk kita.

Myra Jay said...

Sabar ye Kak.. Harap entry nie dapat menjelaskan hal sebenar..

Sheherazade said...

xpe cube lagi,xde rezeki

amy dtg dah sihat?kalau dah sihat dtg blog pia lagi hehe

Fazleyatul Aini said...

haah blog dia private la

BIONIC WOMEN said...

kita pulak selalu jer terlepas contest kat blog amy nih..naper ek??huhuhu

ibundo said...

salam,
dah nama pun rezki kan. masing2 ada rezki sendiri. kalau tak kat sini kat tempat lain. macam tu lah...
tahniah pada pemenang.

munna said...

semoga lepas ni dah tak sedih2 dah...

nurkass said...

emmmm..
tak sangka plak mcm ni ye..
mmg susah kalau blog dah private ni..tak leh BW le jwbnye..sabo jelah..

amy, take care..

marinahunny said...

nk buat mcm mana kalu tuan blog private kan blog mmg xleh nk cek la kan.

xpe, next time cuba lg..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

kita bermaaf maafan
moga ukhwah berkekalan

Wassalam

aanie said...

harapnya dgn penjelasan ni dia faham....
mungkin xde rezeki kat sini...kat tmpt lain mana tau kan??

munna said...

Amy @ pasal header tu kak munna dah pergi kat template designer bila adjust widths dia tuli not aplicable for this remplate lah...ke nak tukar template lain

eima said...

huhuhu aku pun sedey tp salah aku ..sape suruh aku lupa...hahhaha

my shaizhar blog contest said...

ting ting.. posto posto..

tumpang iklan ye.

kalau rasa x berapa bertuah dan nak rasa bertuah.. jom ramai2 joint
my 1st GA. he he

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/

TQ puan empunya blog. jumpa di JB :p

Asri Alam said...

harap dia masih sudi dtg sini boleh nmpk entri ni

Panglima7 said...

Assalam Amy...Kunjungan hormat dari hamba Panglima7.

Buat Mrs Asida....ini adalah contest. namanya pun contest.....hadiahnya cuma satu. Pesertanya ramai...dan pemenang dicabut berdasarkan random. Hope do not take seriusly ok. Contest nie cuma untuk happy-happy dan mengeratkan silaturahim ajer sesama pengunjung. Harap tidak berkecil hati. Jangan kerana ini...hubungan menjadi jauh. Kalau ada rezeki..dapatlah kita....jika tiada, redha kanlah ia. Semoga diberkati Allah hendaknya.

Buat amy, terima kasih kerana bermurah hati memberikan hadiah...walaupun Panglima tak bertanding...tak berapa reti bab bab menu ni..apa pun weldone and keep it up.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign