Mar 10, 2011

Dinner malam nie tapaw nasi bungkus je!


Selamat malam semua.. Dah dinner ke belum! Aku baru lepas makan malam.. Hari nie aku mogok x mau masak , gara-gara x dapat tengok bola sepak semalam..Boleh pulak macam tue! Tak de la gurau je.. Mau lari en.Amirul aku kalau aku buat macam tue hehehe...Malam nie aku tak masak coz lepas maghrib tadi kami keluar mencari barang. Jadi alang-alang dah keluar tue en.hubby kata just tapaw nasi je.. So dapat pelepasan lagi la malam nie x ke dapur hehe..Esok kami berhajat ingin melawat salah seorang staff en.hubby yang baru lepas melahirkan baby. Jadi kami keluar mencari hadiah untuknya serta hadiah hari jadi untuk anak sahabat aku. Urmmm!! Bile pulak nak beli barang untuk anak sendiri nie.kuwang..kuwang..kuwang.. Insyaallah dalam tahun nie doakan ye! Mudah-mudahan kali nie boleh kekal lame.. Nak jaga betul-betul... Doakan aku ye kawan-kawan...

Malam nie aku layan makan nasi lemak..
Mudah2an bertambah la berat badan aku nie..



14 comments:

white rose said...

waah...
mcm sedap je nasi lemak tu...


xpe, amy...
masih ada ruang & waktu tuk amy perolehi sesuatu itu...

mudah2an doa amy diperkenankan ALLAH...

Tieah Madian said...

Asal makan nasi lemak malam2 ni??????
Adoi.. Sy tak makan lagi ni..


Entry Terbaru 1 : Kerja Sampingan Yang Menguntungkan
Entry Terbaru 2 : Keluhan Rakyat Malaysia Terhadap Stesen Televisyen

Unknown said...

amy--
nampak menyelerakanlah...

selamat malam yer, nanti belikan set pakaian utk bby baru,,
insyallah..satu hari nanti kamu dan en suami mudah2an dapat baby..
amin

(agak letih hari nie....mungkin kepenatan seharian di hospital dan citarasa rinduan)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

ambil berkat drp kawan hubby tuu
Insyaallah ada ler tu nanti..
saya tetap doakan

Wassalam

Panglima7 said...

Assalam Amy. Masuk blog amy yg best nie...Panglima akan doakan amy memperolehi cahayamata tahun ini...Semoga dgn kehadiran cahayamata ini..Amy akan ceria selalu. Panglima doakan....

munna said...

nasi lomak ayam ... best2...

semoga dapat apa yg dihajati tahun ini... insyaALLAH

Ati Masrif said...

nasi berlauk belah sana
mmg sedap...

semoga amy dan hubby akan
segera dpt baby...amin!

tot tot kecik said...

salam..

waah blog akk da bru..!cntik header..

insyaAllah mudah-mudahan ade la rezeki tu..yg penting berdoa kepada-Nya.. :)

Tuan Din said...

Saya doakan amy dikurniakan cahayamata.. doakan saya juga...

BIONIC WOMEN said...

tingat nasi kukus kat kelantan ler..
pastuh nasi campur pagi2..
nasi kerabu..hadoii..
duk sini diet bagai nak rak, bila balik kelantan, nasi sepanjang hari..
indu kelantan ler, bila nak balik nih

Fazleyatul Aini said...

yummy2. kalau saya makan nasi lemak malam2, alamatnya berlaga2 lah lemak dlm badan yg memang sedia ada byk ni

Kakzakie Purvit said...

Jujur dari jauh kakak doakan amy & amirul dapat menambah jumlah ahli keluarga tahun ini. Amin...

jaga kesihatan dan makan. tak yah bertumit-tumit tinggi dulu tahun ini.....

Sheherazade said...

yum2,

InsyAllah

Pia kena kurangkan brt bdn,hehe

Zura Tahir said...

nasi lemak...dulu nasi lemak nk jumpe waktu pagi je..tp lauk tue sedaplah amy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign