Mar 13, 2011

Tergoda dan ternoda, akhirnya tewas dengan nafsu sendiri !!!


Aduh tak tahannya aku menanggung derita dari tadi ha! Jenuh aku cuba elakkan dari tergoda dan ternoda , tapi malangnya aku tewas.. Aku tewas dengan nafsu ku sendiri.. Apa patut aku buat nie , semakin aku cuba tidak memikirkannya , semakin kuat ia bermain di fikiran ku.. En.hubby cepat la pulang , isteri mu ini dah tak tahan lagi.. Aku cuba tenangkan diri , sesekali aku cuba skodeng di tingkap. Sekurang-kurangnya dapat la aku mengurangkan sedikit keinginan ku yang memuncak-muncak nie.. Perghhhh!!! Tak tahan siut , pakej yang cukup lengkap.. Betul-betul buat aku tak tahan siut.......

Hai la bau lauk pauk yang di masak nie..Betul-betul buat aku tak senang duduk.. Dah la baunya cukup menyelerakan tambah dengan rupanya.Perghhhh!!! terliur kau....Rasa macam nak buat muka tak malu je pergi minta sikit hehehehe...Waduh malunya laki den dapat bini tak malu macam nie hahahahahah....

Actually sebelah rumah aku nie ada uat kerja kenduri kahwin. Kira hari nie , hari memasak la.. Dari pagi tadi dorang dok sibuk memasak untuk menjamu tetamu selepas majlis akad nikah petang nie.Memandangkan bilik aku nie bersebelahan dengan tempat dorang masak. Jadi apa lagi tak tahan aku menanggung derita dengan pelbagai bau bauan yang menyusuk hidung. Sedap gile baunya belum aku santap lagi hehe...

Kalau korang di tempat aku pun mesti perut korang berkeroncong je la bila terhidu bau masakan tue. Tergugat iman dowh! Sangat menyelerakan... Tambahan pulak aku dah lame tak makan gulai kawah. Aduh x sabarnya nak makan malam nie..Eh malam nie ke , rasanya macam dia x jemput je. Esok la confirm ! hehehe tak sabar mau santap besok sepuas-puasnya hahaha...


18 comments:

Mama Zharfan said...

me pun dh sethn lebih tak mkn gulai kawah ni..

me click HB

ibu qaleesya said...

hahaha sabar .. esok makan bebanyak la mama. kasi gemok sikit

IMANSHAH said...

saya balik kampung ni..mulut terasa nak mengunyah je 24 jam

eMMe said...

amy! bestnye makan free kalo ade kenduri kan..kan...gulai kawah lagi, mmg menyelerakan menu dowang ni kan...

Jeely jelly said...

haha.. atas dah saspen je kan.. owh.. makan free !! saye pun sukee :)

Chekgu Azrine said...

fuh...amy..giler punya sentap membaca entry amy kali ni..hahaha

ieda said...

hahaha makan jer dikk :) mane leh tahan2 nie .. nanti peyut merana ekekek

Panglima7 said...

hahaha...ini mesti Amy tengah mengidam nie...ehemm..ehemm..!!

Dr K said...

hahaha..ingatkan tak tahan apa tadi..takpe..nanti bila siang menjelma, makanlah sepuasnya lauk kenduri kawin tu :P

Unknown said...

eden terkena..
N3 simple tapi penuh suspen
all the best!

Noor Fatin said...

sedapnya! hehe

munna said...

dah musim kahwin lah klu cuti sekolah ni... kak munna pun banyak undangan ... mana yg dekat kak munna pergi... yg jauh kirim salam je...

me suya said...

Suya baru je balik makan kenduri kat batu kurau hari ni kak.. BEst!

Fazleyatul Aini said...

gulai kawah memang sedap
bila org kawen kan suka masak nasi dlm kawah, and ada kerak2 nasi tuh, cicah dgn gulai kawah. hoih mmg terbaekkk

Sheherazade said...

heheh,kretif btl amy ni

☾SHiemaCMa786☾ said...

gulai kawah..baunye sgt menyelerakan..tp cma x mkn..rase die cam manis2 ckit..
he3..kalo kt tempat amy pom sure pwot cma berkeroncong...sblh bilik tu...!

Mistic said...

hehe ingatkan n3 apa tadi! tp memang la kalo dah nasi kenduri pergh! dapat lak makan ayam masak merahh bau dia pun dah cuba menggodaa.....

deqlis said...

wah tajuk macam kes berat...rupernya makanan hehe..

sama2x..rezki deqlis menang adiah Wansteddy tue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign