Mar 17, 2011

Teringin nak makan laksa tomyam



Kalau badan dah tak sihat , makan apa pun tak lalu. Hari nie makan nasi sikit je selebihnya aku makan buah je.. Mulut pahit dan tekak pulak tak leh terima makanan huhuhu... Mau bertambah kurus aku lepas nie.. Baru bercita-cita nak tambah berat badan , dah kurus balik. Susah payah sebelum nie aku makan banyak-banyak sebab nak berisi. Sekali demam confirm berat badan akan turun balik huhuhu..Tak sukanya la....

Petang nie ada terasa macam nak makan laksa tomyam. Tapi kat mane ada jual di KB nie ye! Sebab selalu kalau makan , aku beli kat gerai siam yang ada jual makanan-makanan dorang tue. Ala selalu kalau ada jual pakaian dari siam pasti ada makanan dorang gak. Kat sini selalu dorang buat kat tesco tapi MIL kata baru nie dia pergi x de pun.. huhuhu! Mane aku nak cari nie... Macam-macam hal la tekak nie! Makanan yang ada x nak makan , makanan yang tak ada juga la yang kau nak... Aduhai... Sape-sape yang tau kat area KB nie ada jual plsss! inform aku erk...TQ!



13 comments:

Sheherazade said...

alamak mcm mane pia nak tolong ni

me suya said...

tak pernah pun suya makan laksa tomyam. mana nak cr kak?

Dr. Amirah said...

cam ngidam je bunyik kak amy..huhu

Puteri Iqa Izyan said...

wah...bestnye kalau dapat kurus mcm akak. hehe..

laksa tomyam best eyk? x penah lagi rase :P

Tieah Madian said...

Try laksa sarawak jugak.. Sedap giler lah! Ngee :)

Entry Terbaru : Warga Tua Dan Bayi Terselamat Dari Gempa Bumi Dan Tsunami, Bukan Maria Ozawa Sahaja!

☾SHiemaCMa786☾ said...

huhu..cma xtau kat mane ade jual ni...cma bise kuetiaw tomyam je...

Cik Pulau said...

cik pulau suka makan tomyam..
mmg faveret.. tapi tak pernah lak makan laksa tomyam...
ada ek?? huhu

ardinihumaira said...

nyum3 dni pon teringin

anymz said...

akak suka makan laksa masam2 macam ni..mmmm....terliur di buatnya

eelobor said...

perghhh....laksa tpmyam pun tak pernah merasa lagi. sedap ker?

misz myza said...

ouch... akak, membuatkan saya teringin nak mkn laksa tomyam lak.. dah lme x mkn...

niesz said...

bdn niesz cpt naik, nak x nak kena control mkn..huhu..

Kaseh said...

ya allah sedapnyaa nampakkk...kan dah teringinnnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign