Mar 18, 2011

Jemputan kahwin di Bachok


Ehem-ehem nak cerita pasal kenduri kahwin lagi boleh! hehehe.. Amboi sukanya aku asyik cite sal kenduri kahwin je. Mau bosan korang membacanya. Tak de la aku just nak bagitahu , sekarang nie aku sedang bersiap-siap untuk menghadiri majlis kenduri kahwin ex-staff en.hubby aku. Last week ex-staff perempuan dan this week pulak ex-staff lelaki. Wah kenyang perut asyik makan free je nie.. Tapi yang tak bestnya kepala aku nie masih pening lagi! Alahai jangan buat hal sudah la.. Ok have to go now nanti update lain pulak erk! Daaaaaaaa........

13 comments:

Tieah Madian said...

Wah.. Memula hairan asal kawen hari jumaat.. Tetiba teringat, Bachok kan kat Kelantan.. Hahahaha.. Kelantan cuti!!!!!!!!!


Entry Terbaru : Jom Terbang Bersama Air Asia Dengan Hanya RM25 ; Terima Kasih Nuffnang

Sheherazade said...

wah seronoknya kenduri lagi :D

take care dear

ibuintan said...

wah... makan free lagi

makan dalam nyiru lagi ke?

Ati Masrif said...

dah namanya jemputan

wajib lah di hadiri kan...

eelobor said...

alamak.....my 2nd umah tuh

me suya said...

Suya suka pergi makan kenduri..hehehe

Myra Jay said...

Ok kak, selamat menjamu selera di rumah kenduri & selamat jalan:)

Unknown said...

selamat malam amy.
ayu singgah ke blog kawan....baru balik dari kampung

bestnya....kamu pi kenduri kawin..
sure makan nasi minyak lagi.....nanti syer gambor macam kat entry lalu eik..
maka dalam daun pisang..sangat2 unik

niesz said...

syok nyer, terigin lak niesz nk mkn nasi minyak..hehe..

ozzy said...

Assalam..

Cuti sekolah mmg musim kahwin..esok saya ke Trolak pun kerana ada kenduri kahwin

Adinda Amy Sensei said...

makan gulai kenduri..sedap

cikceriacorner said...

salam ceria..heheh

selamat g kenduri..

jalan baik2..;)

Asri Alam said...

jangan lupa bawa bekas makanan dari rumah. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign