Mar 12, 2011

Penyertaan contest resipi pilihan sinar raudah di tutup



Dengan ini dukacita di maklumkan bahawasanya Contest Resepi Pilihan Sinar Raudah kini di tutup. Berbanyak-banyak terima kasih di ucapkan kepada kesemua peserta yang turut serta menyertai dan memeriahkan contest ini. Terharu sangat ! Tak sangka dalam tempoh satu minggu , masih ramai yang sudi join contest ini.Terima kasih sekali lagi...Keputusan akan di umumkan pada hari Isnin nie melalui cabutan name resepi yang di pertaruhkan . Cabutan akan di buat oleh en.hubby aku. Good Luck semua! Dan sebelum aku terlupa , aku ingin memohon maaf sekiranya sepanjang contest ini berlangsung , ada kata2 atau apa saje perkara yang kurang senang! aku mohon maaf. Sesungguhnya contest ini sekadar suka2 untuk merapatkan lagi hubungan sesama kita.. Thanks again and Happy blogging!!!


6 comments:

Fazleyatul Aini said...

terima kasih kak amy sebab buat contest ni. dapat lah saya join and try luck. hihi

niesz said...

hehehe..xsabar nk tgk sape yg menang..

☾SHiemaCMa786☾ said...

he3..x sabar nk tggu result...

Sheherazade said...

sorry dear tak join
:(

resipi tak mengancam hehehe

atuk said...

Assalamualaikum Amy

kita tunggu siapa jadi juara kali ini

Wassalam

Dr. Amirah said...

harap2 ade rezeki..amin ya rabbal alamin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign