Nov 15, 2011

Alhamdulillah rezeki akhir tahun


As'salammualaikum...

Permulaan hari yang cukup menggembirakan aku.Bermula dengan berita gembira yang aku terima malam tadi. Kemudian di tambah pula dengan berita gembira pagi nie. Serius aku happy sangat , walaupun dalam hati aku ada sedikit risau akan keputusan hospital esok. Ok kita lupakan tentang hospital dulu , now aku nak kongsikan kegembiraan aku dengan kalian semua. Kegembiraan ini juga bagi membuktikan kepada en.hubby yang sebelum ini kurang bersetuju akan penglibatan aku dalam projek ini.

Syukur alhamdulillah , rezeki akhir tahun. Semalam dalam sibuk berborak dengan rakan di facebook , sekali terlintas di fikiran aku untuk bertanyakan berkenaan dengan satu projek nie. Actually ni bukan projek aku tapi aku cuma memainkan peranan sebagai orang tengah je. Alhamdulillah ianya berjaya di perolehi!

Pagi nie pula , aku terima satu lagi mesej dari seorang rakan menyatakan projek di sungai besi berjaya di perolehi. Lagi mengejutkan aku , ke semua projek di situ kami dapat. alhamdulillah! tak tergambar betapa gembiranya aku terima berita nie.

Syukur dengan rezeki yang di beri tapi lagi bersyukur sekiranya dapat rezeki yang aku dan en.hubby nanti²kan. Moga suatu hari nanti rezeki itu akan datang buat kami berdua. Benar kata orang , Allah x beri kita rezeki yang kita inginkan tapi di beriNya kita rezeki dengan cara lain.Moga dengan apa yang di perolehi ini kita akan sentiasa belajar bersyukur dan tidak pernah lupa kepadaNya.Insyaallah!






30 comments:

Anum said...

alhamdullilah rezeki

Sheherazade said...

Alhamdulillah,i'm so happy for u

rezeki tak ternilai tu insyAllah milik kita...Amin

t.care

Hudalatip said...

alhamdulillah rezeki untuk amy tu..iallah rezeki untuk amy dan suami nanti akan tiba jua..

me suya said...

yarhamukallah
ALLAH maha pemurah lagi adil kan kak.. ade rezeki bahagian akak.. amin~

qemaishak said...

Alhamdulillah..rezeki.

☾SHiemaCMa786☾ said...

alhamdulillah...
rezeki..

*teruskan berdoa dan berusaha ^_^

♥SyilaSyira♥ said...

rezeki buat amy..alhamdulillah berkat kesabaran...amin..

Tea said...

mendermalah sebahgian yg kita dapat.. moga yg mendapat itu merasai apa yg kita rasa hari ini...


"minta derma.. minta derma"

:))

norhidana said...

alhamdulillah kak,rezeki akhir tahun...

JunAina said...

alhamdulillah...rezeki yang ada di kongsi bersama juga...

Rosniena said...

Alhamdulillah rezeki..pasni bole open table..:)

eMMe said...

betul tu Amy, takde rezeki anak skrg, Allah berikan rezeki yg lain, suatu hari yg diizinkanNya, pasti rezeki anak pula.....InsyAllah...

Unknown said...

alhamdulillah..rezeki..
seronoknye kalo rezeki tu berpanjangan kan..

sy tumpang gumbira...;)

Yasminhamid said...

alhamdulillah.. akak tumpang gembira...

Fiza Rahman said...

Tahniah...murah rezeki.

Kakzakie Purvit said...

Syukurlah Amy... rezeki ALlah berikan setelah puas di uji...

Qhaifa Nur said...

tumpang gembira...syukur dengan rezeki yang diperolehi

ibuintan said...

syukur... tahniah Amy, rezeki buat Amy dan suami


insyaAllah.... rezeki utk mendapat anak akan tiba juga nanti

BeloG MTT said...

alhamdulillah rezeki yunk..tahniah! :')

cheqna said...

alhamdulillah..
dan rezeki akan lebih bertambah andainya dikongsi bersama..jom share ngan cheqna...hehehehehe

Eye_nee said...

Alhamdulillah sis...rezeki Allah beri terima dgn sepenuhnya K...

munna said...

alhamdulillah...tumpang gembira buat amy

Unknown said...

alhamdulillah..
murah rezeki amy..:)

Panglima7 said...

Alhamdulillah....murah rezeki Amy. Jika nak dimurahkan rezeki lagi..kuarkan sikit untuk anak2 yatim. InsyaAllah mahu berlipat rezeki yg datang.

dwatyKNY said...

kita berdoa... ALLAH kabulkan... tapi apa yang kita dapat belum tentu sama dengan apa yang kita minta... yang pasti ALLAH ada perancang yang lebih baik buat kita...

pena rozie said...

Alhamdulillah rezeki....

Cikrosecute said...

Rezeki Allah Bagi Amy.....Bestnya...

Cikrosecute said...

Rezeki Allah Bagi Amy.....Bestnya...

misya said...

syukur rezeki untuk amy

faiz said...

syukur Alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign