Nov 1, 2011

Sinar Raudah di tag oleh blogger PU

Selamat malam...

Tadi petang aku blogwalking banyak la belog aku lihat pasal jawab tag nie. Setiap kali aku komen kat post dorang aku pasti akan cakap rajin jawab tag. Aku nie dah lame x jawab tag sebab x de orang pun yang tag nama aku huhuhu! Sekali masa nak check bloglist aku terpandang kat shoutmix ada komen dari blogger PU. tag Amy!!! beserta dengan link. So aku pun cepat² klik link tue. Sambil tersenyum aku membaca setiap baris ayat di postnya. Akhirnya ada juga yang sudi tag nama aku dan dengan rasa gembira aku tinggalkan komen di belog PU...Thanks PU kerana tag amy hehehe....

Dah lame sebenarnya x jawab tag nie , sekali sekala jawab tag best jugak kan hehehe..Ok lah jom lihat tag apa yang PU bagi kat aku nie.


* tempat yang paling seronok pernah korang pergi?
Luar negara

*dah mula guna gelaran blogger sejak..
- x serius masa 2009
- serius masa 2010

*selalu cerita tentang apa di blog?
Berkenaan dengan keluarga , orang di sekeliling , perkembangan semasa dan aktiviti harian aku.

*senang stress bila..
Stress kalau mat bangla bagi masalah

*apa yang paling senang korang buat untuk hilangkan stress?
Makan banyak² atau bermain gitar sambil melalak sorang²

*tempat yang paling di inginkan untuk birthday party?
Di tepi sawah bendang

*kenapa pilih tempat tu?
Sebab tak pernah merasa situasi seperti tue lagi

*hadiah yang tersayang & the best korang ialah?
handphone , laptop dan barang kemas

*siapa pemberinya?
Sapa lagi kalau tak en.hubby aka Amirul Ridzuan

*apa yang diinginkan sebenarnya untuk birthday present?
Tak pernah terfikir sebab suka hadiah surprise

*peramah atau pemarah?
Dua² sekali tapi pemarah tue dah banyak kurang sebab tengah belajar untuk kawal emosi hehe..

Ok now masa untuk tag orang pula.. Aku nak tag adik ku Azwa Amani untuk jawab tag nie... Kenapa aku pilih dia sebab aku nak lihat jawapan yang dia beri hehehe..Jawab ye dik jangan tak jawab lalalalala...






9 comments:

ibuintan said...

terbaek la Amy... jujur dan telus

azwa amani said...

jawab jangan tak jawab... huhuhu

Cik Bambam said...

sy pon baru lps jwb tag jugak smlm.. ngeheheh..

SoLy SoLicious said...

nk smbut kt sawah bendang beday? unik.. hahaha

zulkbo said...

salam..
budaya tag mengetag ni
popular sekitar 2010 dulu
lama dah orang tak tag nih..
di bawa semula ye..?molek juga
ukhwah sesama bloggers

eelobor said...

saya lak tak berapa suka kalau kena tag tak buat nanti bimbang orang kecik ati. nak buat memang tak berminat.

p/s : hihiih.... semalam wife cakap ada berita baik kan?

Sheherazade said...

suka bace ni ;)

Unknown said...

sy blom lagi nk jwb tag

Kak Amy said...

@eelobor yap ada berita baik, nnt adik dah pergi amek amy inform deh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign