Nov 20, 2011

Review belog follower 2345

Salam hujung minggu all..

Wah tiga hari tidak update belog terasa seperti 3 bulan lamenya. Serius rindu sangat nak membebel dan merepek dekat sini. Rumah rakan² pun dah lame aku x singgah. Nie semua gara² kesibukan yang melanda aku baru² nie dan di tambah pula dengan berita kematian dari belah en.hubby dan sebelah aku.HUHUHU!sorry..

Ada sapa² yang sudah lupa pada belog suam² nail aku nie ke. Harap x ada lagi la walaupun aku tahu pengunjung di belog ini semakin berkurangan.Jumlah visitor aku dah semakin merosot! nak dapat 400 uv pun memang sikit punya payah melainkan kalau aku belogwalking baru la dapat lebih.Itulah gunanya belogwalking. Salah satu kelebihan untuk mendapat uv yang banyak huhuhu!hurmmm...

Ok minggu lepas aku ada janji nak review belog follower 2345 sinar raudah.So hari nie aku nak gunakan masa yang ada untuk review belog beliau dan terima kasih juga kepada tuan empunya belog kerana sudi print screenkan untuk aku. Mohon maaf kerana agak lambat untuk aku tunaikan janji aku padanya.Sorry sangattttt!!!!!!

Nama tuan empunya belog ini Puan Mas dan beliau merupakan follower yang ke 2345sinar raudah. Belog beliau nie lebih kepada contest dan giveaway.Kalau ada sapa² yang berminat untuk join mane² contest atau giveaway boleh la lihat di belognya. Boleh di katakan setiap post di belognya akan update berkenaan dengan contest dan giveaway yang di sertainya.So kalau rasa u all tak nak terlepas pandang untuk turut serta , selalu² la singgah dan lihat di belognya ye! hihihi...





4 comments:

Cikrosecute said...

Sama ler gan Cik rose cute kalau tak up-date blog....Tahniah Followers dah makin meningkat...

mama tisya said...

kita punye br update gk bila follower cecah 1234 smlm:)

Teratak Hami said...

Ishh dik, kejap jer followers dah up. Apa rahsia??

Sheherazade said...

tahniah,nice number ;)

salam takziah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign