Apr 8, 2011

Kembar Abang Nara aka Beautifulnara


Bantuan di perlukan !

Semalam dok sibuk bertekak dengan en.hubby pasal satu gambar nie.. * bertekak manja tau tapi bukan bertekak bertegang urat ok * hehehehee~

En.hubby aku nie pembaca setia beautifulnara.. Boleh dikatakan setiap hari dia akan mengikuti perkembangan Abang Nara kita nie. Kadang , kalau aku terlepas entri-entri Abang Nara en.hubby la yang akan story kat aku.. Ye la aku nie kalau blogwalking , suka pergi blog yang biasa aku singgah je. Kalau nak pergi blog gosip nie kena tengok pada mood dulu. En.hubby lak bukan suka sangat baca pasal gosip tapi dia suka baca komen yang di tinggalkan pada satu-satu entri tue. Pelik kan ! Dapat pulak kalau satu entri tue komennya more than hundred. Mula la dia skodeng satu-satu komen yang di tinggalkan.. Lepas tue ketawa sendiri ...Hahaa pelik sungguh laki aku..

Jadi semalam aku ada tunjukkan satu gambar nie kat en.hubby. Aku katakan muka yang ada dalam gambar nie sebijik macam Abang Nara. So en.hubby pun lihat la sambil berkata ish tak de langsung macam Abang Nara. Pastu ketawakan aku sambil guling-guling hehehe*ayat tambah tue* Macam mane la mama boleh cakap sama , terang-terang muka dorang lain.. huhuhu~Sedap je dia ketawakan aku , nak buat macam mane dah aku tengok muka dorang ada iras-iras..

Jadi untuk memuaskan hati aku , better aku minta bantuan korang semua.. Adakah gambar ini menunjukkan muka mereka ada iras atau sebaliknya. Kalau jawapan berpihak kepada aku malam nie en.hubby kena belanja aku kepsi hehehe~ Tapi kalau jawapan banyak berpihak kepada en.hubby so jawabnya malam nie aku kena masak kari ketam huhuhuhu~

So please lihat betul-betul gambar di bawah nie. Adakah muka mereka ada iras.. Jawab dengan jujur tau huhuhu~ So layan.....


Abang Nara aka Beautifulnara


Kawan sekolah aku..


Amacam same ke tak! Ke mata aku nie problem...



19 comments:

misz myza said...

xde sama pn kak... hah...nmpk nye, akak kena masak kari ketam la... haahahhahaa... tp.. nk jugakkkk... hehehehhe

me suya said...

sekali tengok takde la kak..
tapi diulang tayang tengok cam ade. haahah compius sudah~

AngahSayang2314 said...

ada la iras sikit2

chekna said...

kalo nak kata kembar tu, xlah kot.. tp kalo org kata adik bradik tu bleh la diterima....:)

::FAIZ:: said...

akupun suka baca komen.... klakar kekadang

☾SHiemaCMa786☾ said...

erkk..
jap..cam sama je...
erkk..
lain skit la..
erkk..
amy..muke dorang lebeh kurang la..@_@

lalink7 said...

seiras hampir 95% ooooooooooooooo...uishhh..abg nara ade kembaq kott..dia xtauu..ehhehe..

sebiji laaaaa kak amy..

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Cam sama je.. Hehe..

Ummi Danish said...

sekali pandang same... 2 same lagi... 3 da tak sama.... :)

sahromnasrudin said...

konfem malam nie laki awak merasa ketaman awak hehehehehe

Tieah Madian said...

Sekali pandang je lah kak.. 2,3 kali pandang sangat tak sama.. Hahaha.. Tak tau lah kalau secara realiti..


Entry Terbaru : Fenomena Usop Wilcha Menyerang Facebook

nurkass said...

haha..
sekali pandang sama..
erkk..pastu dah tak leh pandang sbb encem sgt..haha..gatal

mamaijat said...

...setuju ngn your hubby.....
sori......

hezrina83 said...

aah ada serupa cket..tapi tak jelas sgt sb yang satu tuh pakai topi..kalau tak pakai lagi sama

munna said...

sekali pandang sama .. sebab warna baju tu dah sama... tapi lama pandang lain rasanya...

Noor Fatin said...

xsama kak. ekeke. masak ketam malam ni!

eelobor said...

sorry lari tajuk sket. amy dah lama dok kelantan kan? apa kata cuba jawab soalan saya kat Sini

Panglima7 said...

Hahaha...ok Panglima tak sabar nak komen....tapi Amy dah masak ketam ke belum??? hehehe
Ok..sekali pandang memang tak sama...pasal dua-dua gambar diambil pada angle atau sudut yang lain.
2 kali tengok....ermmm...memang sama..mata sama..bibir sama....raut sama...muka sama.
3 kali Panglima tengok....(tengok betul semua yer.....)90% muka mereka adalah sama. So...pandangan mata Amy mmg tidak menipu....kalau Amy dah masak ketam..pasal komen Panglima lewat....mintak cik abe..belanja KFC esok...hehehehe

Ciknara said...

sama! cuma muka abangnara tu panjang skit! kening belah kiri abangnara pun ada lekuk macam lelaki yang kat bawah tu.. hooo scary!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign