Apr 26, 2011

Tolong carikan aku jalan untuk kembali...



Di mana aku sekarang ye! Entah la aku sendiri tak tahu aku kat mana sekarang. Tengok bawah masih berpijak di bumi yang nyata. Tengok atas masih di payungi dengan langit nan luas. tengok kiri dan kanan ok line clear.. Jadi apa tunggu lagi ' jom kita melintas' hehehehe~ Ok gurau je jangan amek hati na! Kalau korang tak nak gelak pun tak pe.

Bila kepala tengah stress mula la nak buat keje tak senonoh. Something yang boleh mengembirakan diri supaya hilang semua rasa stress dan bebanan keje. Sejak kerja luar nie , aku jarang sesangat dapat update blog di siang hari . Kalau ada pun sekadar buka than tutup semula. Tak pun pergi seround dua blogwalking hai'2 sana.. hai'2 sini pastu aku tutup balik. Tak tau nak tulis macam mane. Idea mencurah'2 tapi satu pun x dapat di keluarkan. Tak tau la apasal mungkin sebab stress dan penat kerja kot sehingga otak pun jadi beku huhuhu~

Urmmm.. Rasa macam dah sesat entah ke mana je. Berbeza dari sebelum nie.Hari'2 yang berlalu pun rasa macam sama je. Satu tujuan dan satu matlamat iaitu KERJA.Cuma yang peningnya aku tak ada masa untuk buat benda lain kerja..kerja..kerja..kerja.Minta tolong carikan aku jalan nak kembali seperti sebelum nie boleh tak? Ke dah sampai masanya untuk aku bersara dari kerja macam nie. Better aku buat business yang bersesuaian dengan aku. Apa pendapat korang??


10 comments:

azwa amani said...

buatlah sesuatu yang boleh mnegembirakan hati akak, yg tidak membebankan diri akak dan yang penting memberi kepuasan dalam hidup....:) syg akak

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu akak rasa boleh kuat hati utk buat bis..tak da maslah..sebab ramai wanita buat biz...tenang kan diri ye kak

kasihibu said...

tolong..ingatkan aku... (,")
heheheh.... anna rafali pulak ;p

aanie said...

tak pe, keje utk masa depan...amy dah dpt keje mantop, jgn sia2 kan....

Sarah Syazwani said...

mungkin amy dh penat dgn kerja amy..akk yg tgk ni pun rs mcm penat..badan kita ni sampai bilala leh bertahan lg2 amy ni selalu sakit2..fikir-fikirkanla yee

zaidah said...

klu amy betul2 dah bersedia nak buat bisnes....kena buat bersungguh2...kerja nie sampai bila2pun tak habis2...

Bionic women said...

itu tandanya amy dah terover penat...
rasanya kalau amy berniaga pun ok.
xder ler kerja kehulu kehilir...
huhu..

::FAIZ:: said...

take care kak

Noor Fatin said...

kalau kak rasa keja lebih baik, baik teruskan bekerja. cuba berbincang dgn suami. pasti ada jalan yg terbaik :)

kurus said...

kdg tuu dik kita nie dah tepu ngan kerja2 yg sama hari2 ... bosan pun ada .. tapi bila difikir2kan sayang pulak dgn gaji yg dah selesa .. dan dah sedap kuar duit sendiri utk berbelanja ..

nak business bukan mudah .. daya ketahanan mental perlu ada .. selain kena rajin huhuh ..
tulah kena cuba baru tahu kan ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign