Aug 18, 2011

5 Kategori Wanita Yang Tidak Boleh Diajak Dating

1. Kawan baik kakak anda.

Kenapa? Ini kerana apada permulaannya semua pasti nampak baik tetapi jika suatu hari nanti anda berselisih faham, semua rahsia anda akan dibongkar kepada kakak. Agak susah untuk anda mempertahankan diri bila ‘diserang’.

2. Setiausaha anda.

Kenapa? Seperti sedia maklum, ada orang yang memandang serong pada kerjaya seorang setiausaha. Bagi mereka, setiausaha hanya mahu menggoda boss, seterusnya berkahwin. Jika ia, anda keluar dengan setiausaha dan dalam masa yang sama, anda sudah berkahwin, anda mengiakan tanggapan orang ini.

3. Bekas teman wanita.

Kenapa? Ada orang kata, kita tidak sesuai jadi kekasih tetapi boleh jadi kawan. Jika hubungan sudah putus, elok sahajalah dilupakan. Tak perulah anda keluar lagi kerana apabila putus, anda sebenarnya tidak punya sefahaman lagi.

4. Teman wanita kawan anda.

Kenapa? Hah! Ini satu kesalahan paling teruk yang pernah anda lakukan. Jagan sesekali menikam kawan dari belakang kerana ia tidak baik untuk sebuah persahabatan. Fikirkan sendiri, kala kekasih anda diambil orang, tentu sakit bukan? Dan itu lah perasaan orang lain yang merasainya.

5. Wanita yang terlalu demand.

Kenapa? Mengapa perlu melayan perempuan yang ‘demand’ kerana anda boleh sakit otak jika melayan mereka ini. Banyak lagi perempuan lain dan jika kekasih anda demand, abaikan saja dirinya.

10 comments:

Mohd Hazwan Hashim said...

alamak yg no.3 tu mcm boleh betul je .. hehe ... alah jd kawan pun tak pa la ..rasa mcm tak sedap ati ja if putus perhubungan terus . tak syok la cam tu . hehe sekadar pandangan ..

Fadzli Amir said...

Salam kenal...
memang bersetuju sangat....hehehhe..macamana ngan perempuan pulak..??

arituarini said...

tq utk info ni..

Unknown said...

setujuu!!!!!
:)

si cantik sally said...

haha..betol tu saye sokong ..baik kite mngelak kan kan..same la ngan lelaki..

ozzy said...

Yang no-5 tu yg paling teruk..

Hudalatip said...

tulah kan..tanggapan pasal setiausaha tu tak best..huhu, tu pasal kita selalu berhati2..ngeri jugak kalau orang beranggapan bukan2..haritu bos nak ajak makan pun kita tak pergi2 lagi..tapi makan ngan kengkawan laa..

Panglima7 said...

betul tuu Panglima setuju....sangat.

cEro said...

setuju sgt dgn part bekas teman wanita tu...

"Kita tak sesuai bersama, kita jadi kawan je laa.."
itu semua tahi lembu..hahha

Sheherazade said...

opss,jauhkan diri anda hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign