Aug 3, 2011

Belog MTT kena serang aku pulak kena sound


Sukanya aku bila ada Mak Anon yang begitu perihatin dengan komen yang aku berikan di belog MTT. Nak suka pun ada! Mane taknya bukan main sibuk lagi mak Anon nie datang ke blog aku semata² nak sound aku buta. Aduhai la Mak Anon nie bulan puasa tak baik la nak sembur² orang. Aku cakap benda yang betul! kalau orang tak jeles tak ada nya nak pergi sound lebih². Yuyu Zulaikha pun x de cakap apa tapi Mak Anon pulak yang tersentap lebih nie. Ke Mak Anon saja cari publisiti murahan nie...

U all mesti x faham kan! Macam ni tadi amy ke belog MTT untuk komen entri beliau yang bertajuk MTT di katakan klon Yuyu Zulaikha. So aku pun menyuarakanlah rasa x puas hati aku sebab pagi tadi pun aku di serang 3 komen dari Mak Anon. Nie x sampai beberapa minit datang lagi Mak Anon lain memberi amaran. Siut je! Macam x de keje pulak Mak Anon nie. Apa yang dia cakap aku x amek hati pun.Tak ada makna aku nak touching² dengan orang yang hanya berani bersuara dengan berselindung di sebalik nama ANONYMOUS dan tidak berani menampilkan diri dia yang sebenar.

Kalau dia rasa teguran dia tue betul dan berasas kenapa perlu gunakan ANON kenapa tak gunakan nama sendiri. At least orang pun boleh terima teguran dia sebab dia ada alasan yang kukuh bercakap begitu.Nie tak berselindung macam tue sapa nak terima. Lepas tu cara dia mengeluarkan kata² pun langsung tak ada gaya seperti menegur tapi sebaliknya seperti melepaskan gerammmm... Apa cer Mak Anon.

Entri nie bukan untuk berbahas tapi aku just nak bagitahu kalau cara dia betul nak menegur just tampilkan diri dan cakap baik².Kadang² kita nie lalai dan terlepas pandang sehingga membuatkan orang tak senang gan kita. So perbetulkan! menegur dengan cara yang betul tapi bukan ikut sedap menuduh je.

Mujur la Mak Anon yang menyerang aku pagi tadi tidak terlalu kurang ajar sampai nak mengeluarkan kata² kesat tapi berbeza dengan Mak Anon yang menyerang belog MTT. Pedas dowh komen dia. Nampak sangat cara Mak Anon nie macam budak².Ada ke nak pergi serang²..Anyway sebelum aku akhiri entri ini aku nak ucapkan terima kasih la pada Mak Anon tue kerana sudi singgah sini dan komen serta menyumbangkan UV di blog aku nie.Thanks ye Mak Anon , next time leh datang lagi huhuhuhu....

Layan komen pedas yang Mak Anon di belog MTT...


komen yang di tinggalkandi entri terbaru aku

Mak Anon menyerang belog MTT


Komen yang aku tinggalkan di belog MTT

Mak Anon yang dah lebih²
sampai libatkan BA




23 comments:

MizzTina said...

apa kes anon ni?? nk sentap banyak smpi nk libatkan orang lain..

sarah-najwan said...

akak rasakan..kalangan anon ni kwn2 yg kenal gak ni..sb dorang asik baca je blog..

sobar ajo amy..

Fazleyatul Aini said...

ish macam2 ye. kita ni nak blogging suka2 tapi jadi plak mcm ni. ishk

Rosniena said...

anggap dia tu 'biawak' je..tak boleh tengok orang senang..

eima said...

mcm hal .. die tak pemes kot ..tu asek dengki je tuh ...

Tieah Madian said...

Anon ni sebenarnya blogger jugak.. Dan pengunjung setia blog MTT kot.. Hahaha.. Akak sabar je.. Saya pun biasa gak kadang2 terima komen negatif ni..

Entry Terbaru : DNA Babi

Zura Tahir said...

wow marah betul si anon tue..

SoLy SoLicious said...

panas berasap mata ni ha membaca komen2 pedas si anom tu..isyk3..bulan pose lak tu.. sob ba ror jelah~

Unknown said...

bergaduh dengan anon adalah perkara yang sia2..
abaikan...

mrs kayrul said...

siannya..bulan2 posa pun mak anon nak meroyan gak ye...

Lelaki Ini said...

ahaha..mcm2 hal...

Myra Jay said...

Adoila... sabar ye kak..
macam2 perangai manusia kan...

Unknown said...

hahhahahaa..no komen

Yuyu Zulaikha said...

tak suka nya jadi macam ni.. hmm

aamalinaazman said...

pehhhh
dasat ah....
weee..kite sameee!
saya pon kene sebab gare2 anon kat belog MTT tu..layan jela..maleh dgn owg cam ni...adoiii..

Hafizin Jamil said...

jangan dilayankan sangat orang yang macam ni..haha

Unknown said...

huhu, ada gak kes macam ni ya...

BeloG MTT said...

Berani bersuara tapi tak berani tampilkan diri..Tolak campor bahagi darab sama dengan dah baling batu sembunyi tangan.. Hmm =..='

[sutera kasih] said...

pedasnya akata2 anon tu huhu
sabr je la dear..

ozzy said...

hmmm..macam2 cerita

Sarah Naiema said...

hmmm..hmmm... teruknye si Mak anon tu...

Nampak macam jeles je..

Sheherazade said...

pia kenal gak mereka,tp jarang gi blog mereka

makin terok la dunia blog sekarang :(

Rean said...

Hebat mak anon tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign