Aug 23, 2011

Teguran dari salah seorang blogger



Sedih!

Kalau tak suka jangan la cakap macam tue huhuhu.. sob!sob!sob! saya minta maaf kalau kad ucapan saya tue buat diri saudari tidak selesa. Niat saya just nak beri ucapkan kepada rakan di alam maya nie saja tapi tak sangka pulak boleh jadi macam nie. Saya ikhlas memberi tapi kalau saudari tidak sudi menerima apa boleh saya buat. Sejujurnya saya katakan saya tak pandai nak mencoret kata² manis di dalam kad raya. Cukuplah dengan ucapkan yang sudah tercetak di dalam kad.Kalau itu membuatkan saudari terasa , saya minta maaf. Saya memberi bukan atas paksaan jadi tidak timbul di sini terpaksa atau memaksa. Pape pun terima kasih la kerana menegur saya. At least saudari berani menunjukkan diri dari menegur tanpa identiti. Sekali lagi saya minta maaf.


Note: Kepada mereka yang menerima kad ucapan aidilfitri dari Sinar Raudah tue , saya minta maaf kalau ada yang kurang selesa di atas kiriman kad tersebut. Maaf sekali lagi kerana saya memang tidak pandai mencoret apa² di dalam kad itu.Cukuplah dengan bait² kata yang sudah tertera . Maaffffff!!!!





21 comments:

azimask said...

alahai.. kesiannyer adik aku sorang nie.. kenapa lah perlu macam tuh....

[sutera kasih] said...

laaa...ciannya..xpala, anggap positif teguran tu k dear..lain org lain pandangannya kan..kalo kad biasanya xperlu tulis panjang2..huhu

nabByla said...

rajinnya nak bagi raya. huhu...

hmm besela manusia, kdg tue x hargai apa yg org ikhlas nak buat.
sabar ea?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ish...
xbaek la cakap mcm komentor tue...

reza al-razi said...

Erm.. Tgn yg mmberi tu kan lbih mulia dri tgn yg mnerima.. Soal keikhlasan tu hanya diri sndiri & Allah je yg tahu.. X pe la.. Rmai lgi yg mnghargainya.. :-)

Unknown said...

saye pun suke beli kad raye yang dah siap ngan kate2...
sebab suke sign jer kat tepi..and lukis something gambarkan ketupat...

takpe2... lain org lain care kan?

Queliesha said...

sabar la sis hidup dalam dunia ni kita x boleh nak puaskan hati semua orang...

SoLy SoLicious said...

haissh...xtau bsyukur lgsung.. awat x bagi sy aje?? huhuhu... nak jugak..heeeeee

sally wanny said...

ish..xreti bersyukur la die tu
org dah bagi pun kire ok
ucpla time kasih ni tak tuduh yg bukan2 lak...

saya pun lau bagi kad xreti nak mengarang ke ape..
tu pasal suka beli kad yg dh ada ucapan

sis,,,antar kat saya je la.
hehe

Azura Banyak Cakap said...

Laaa, janganlah sedih ya sis. Biar jer lah dorang tu. :)

Fazleyatul Aini said...

sabar je lah kak. huhu

Anum said...

biasa la dalam hidup ini

si cantik sally said...

ha3 sian awak.xpe baik awk bg je kat sye mesti sy smpan baik2.ap la dia kan..tak snonoh untong dpt kad raye e..sy ni ap pun tak dapat.waa' sedih! T_T slamat hari raye

kasihibu said...

amy
---
sabarlah ye, mungkin dia teringin nak tengok tulisan dan kata kata amy kot?

Panglima7 said...

Assalam Amy. Dalam dunia ini....pelbagai ragam dan rencah manusia. Amy telah bertemu dgn org yg mungkin lain dari jiwa amy. Bagi org ini....dia adalah seorang yg bersifat "complicated" Org ini..dia merasakan bahawa adalah sesuatu yg tak lengkap atau pincang jika tidak menulis sesuatu di kad raya...lantas menuduh (buruk sangka) terhadap amy, kononnya tak ikhlas. Huhuhu...... Dan dia seorang yang berterus terang....bertemu pula dgn Amy yg lembut hatinya. Tulisan dia begitu mungkin....bermaksud merajuk dgn amy kerana tidak mencoretkan sesuatu...."kalau tak ikhlas takpayah laa hantar." (Kalau dibaca dgn nada perlahan mcm merajuk bunyinya..kan) Itu adalah salah satu dari sifat2 manusia di dunia ini. banyak lagi. Panglima...bukan menyokong dia tetapi....Panglima mencoretkan ini bagi kita mengenali sifat manusia yang pelbagai bentuk dan ragam. Maaf terpanjang pulak. Panglima jika ada masa...akan masukan lagu Bonda di blog Panglima.

Unknown said...

ouch klo kte rs sedih jgk..hurmm..kte kn klo bg kad raya kt org dlu2 plg2 pn tulis selamat hari raya jeh sbb kt kad tu kn dah ada kata2 bgai..watpe nk tulis2 lagi..hurmm takpelah kak..sabar ye..=)

azie esa said...

sedihnye rasa...kalo azie la mmg da ckup bersyukur ade lg dpt kad raya di zaman moden teknologi ni..x perlu nk ckp org tu x ikhlas ke ape ke..bkn sng nk dpt kad rye lg zaman2 skarg ni..byk2 bersabar la k..

☾SHiemaCMa786☾ said...

x per amy..sabar ye..
tu lah klu org x pandai nk menghargai..

Syara Mohammad said...

orang nak bagi kat raya pun dah kira untung...

takpelah... SR teruskan usaha yg baik. SR tau kan yg SR mmg dah usaha. nak tulis kad bnyk2 pun dah kira baik. =D

Rin Saharina said...

nak kad raya jugkkk! hehehe :)

Sarah Syazwani said...

alahai..pttnyer org dh bg tu syukur org igt kt kita kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign