Aug 25, 2011

Sensitif tak kena tempat , penyerahan dividen bank persatuan



Morning...

Tak ada apa yang nak di coretkan hari ini
entah kenapa sejak kebelakangan nie
hati aku mudah sangat tersentuh
pantang di cuit sikit mesti terasa
air mata pun cepat je nak mengalir
sensitif tak kira tempat pula
selalunya aku tak begini
tak suka betul perasaan macam nie
please!!! pergi jauh²..




Note

Hari nie penyerahan duit dividen bank persatuan.
Sesiapa yang melabur di bank persatuan cepat² la pergi ye kalau tidak nanti kena berbaris panjang pula. Alhamdulillah! Rezeki hari raya tapi dah niat tak nak guna nak simpan dalam tabung haji je. Mudah²an satu hari nanti dapat aku ke tanah suci..
insyaallah...






20 comments:

Unknown said...

jangan sedih2 amy..
nak raya ni..
takut mood tak baik membawak sampai
ke raya jadi tak best pulak...
hibur kan hati..dengar lagu raya banyak2..
hehehhe

Fazleyatul Aini said...

insyaAllah akan sampai ke tanah suci tuh 1 hari kak. berdoa lah moga di panjangkan umur dan di beri peluang ke rumahNYA

Anum said...

alhamdullilah rezeki kan
sabar ya

Salina@IbuAqil said...

Memang dear.. Kadang2 ada masa hati kita ni akan tersentuh walaupun benda tu selalu dianggap remeh saja.. ;) Amin!! Semoga niat hati yang suci tu dimakbulkan Allah swt.. Amin!!!

Panglima7 said...

Assalam Amy..kadang-kadang memang kita ditimpa perasaan begitu...berhati rawan. Tetapi tidak lama. Kenapa dan mengapa tidaklah diketahui. Hanya Allah shj yang tahu.

ahmad humairi said...

aku rasa komen aku tadi tersangkut kat mana-mana. xpe aku tulih balik. kalau kluo, banyak gak nama aku...

"InsyaAllah. Kalau ke Tanah Suci, doa-aoakanlah aku sama..."

Kakzakie Purvit said...

Amy simpan di tabung Haji dah register nak menunaikan Haji belum. baik daftar cepat. Pergi masa muda bagus kita sihat lagi.... Target pergi sebelum usia 40 kakak doakan...

p/s: Kad raya kakak dah dapat semalam. Sayu hati kakak sampai adik kata mak batal puasa tak kalau menangis? Kakak terharu dik..
Salam buat Amirul ye...

eMMe said...

Amy, jgn la nangis....kuat kan hati mu Amy, saya kasi e-card, sudila awak menerima nya...mood raya pls....

Sheherazade said...

Jgn sedih2 ye dear

InsyAllah

semoga kita dpt ke tanah suci insyAllah..Amin

Kakcik Seroja said...

Basru2 ini kakcik juga jadi sensitif tak bertempat. Rupa2nya kawan dari Jepun nak datang.

Kakcik doakan di bulan yang mulia ini, akan ada berita baik buat Amy. InsyaAllah. :)

Ct Aja said...

amin...moga tercapai impian 2..

Unknown said...

huhu..untung la yg dpt tu kan

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

insyaAllah...

BeloG MTT said...

Sabar yer Amy..Biasalah kita ni manusia perasaan dan emosi tu sentiasa turun naik tak tentu masa...Chill okay ! :)

Alhamdullillah rezeki,boleh kasi duit raya ! :)

eB said...

SeLaMaT HaRi RaYa
MaaF ZaHiR BaTiN

eelobor said...

hah...ada sebab la tuh. mesti ada sesuatu

Myra Jay said...

Apapun semoga akak tabah mengharunginya ye.. :-)

Thniah sebab dapat duit raya :-0

Cik SHiNJU said...

Assalam...

Maaf krn lmbt balas kunjungan...
Bulan posa ni saya jrg buka blog..

Selamat menyambut aidilfitri yer...
Semoga dipermudahkan segala urusan..

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

Dear Yayah said...

kdg2 makin kite dewasa.. hati kite makin sensetip kan.. huhu.. byk2kan dekat dgn ALlah.. Dia ialah sebaik2 tempat ketenangan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign