Aug 12, 2011

Tutorial- Cara nak hack blog orang


Selamat petang..

Wahhh!! aku sekarang sudah jadi hacker.Marahkan Mak Anon sekarang aku pulak yang menganas mencari mangsa. Bukan mangsa nafsu serakah tapi mangsa untuk hack blog orang. Bersiap sedia ok! Kalau ada yang nak join sama aku meh aku ajar macam mane nak hack blog orang yang korang suka. Selalu orang hack blog yang tak suka je kan tapi hari nie aku nak ajar hack blog yang korang suka pulak.Kalau ada yang x faham , x pe nanti confirm akan faham.

Actually ramai yang dah tahu cara nie tapi aku saja nak kongsikan bagi mereka yang masih tak tahu. Bagi mereka yang gemar atau minat dengan sesebuah blog tue.Minat dari segi background , template , widget atau apa saja yang ada dalam blog orang tue korang boleh hack dan curi blog dorang dengan mudah.Bukan nak mengajar korang mencuri tapi kalau dah rasa malu sangat nak bertanya atau korang rasa minat sangat tapi risau tuan blog x kasi , so boleh la guna kaedah ini. Tapi aku tak galakkan tau , sebab ini di kira menceroboh hak orang. Kalau boleh minta izin dari tuan empunya blog , lebih afdhal..

Peringatan kalau korang nak hack code , korang mestilah tahu serba sedikit selok belok tentang code. Kalau tak tahu macam mane nak gunakan code tue nanti kan? Kalau tanya aku pernah buat ke tak? jawapan aku x pasti hehehe... jangan marah na!

Ok cara untuk hack code blog orang.Korang pergi je mane² blog yang korang suka lepas tue korang tekan ctrl+u .Nanti akan keluar seluruh code template blog itu. Dari situ korang godek² la code untuk header ke , sidebar ke , blockquote ke , widget ke atau apa saja yang korang rasa berkenan dengan blog tue , tapi entri jangan la ye! lepas tue copy code html tue dan paste code tue di blog korang.Lepas tue priview kalau x de sebarang error boleh la SAVE.


Selamat mencuba kepada yang rasa malu sangat nak bertanya...




25 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..begini ea caranya..cam mudah aje..ngeh3..

Sarah Sayuri Hartnett said...

hohoho...thanks for the info :)

kasihibu said...

erppp..blog akak tak buat gitu kan? ;p

sherryfie said...

wahhh..menarik!!..hehehe

jom join segmen :)
http://aidasyafiqa.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-pilihan.html#links

Fazleyatul Aini said...

ish x sampai hati la nak hack org. huhu

Hazmin Hamudin said...

nak ctrl+u kat blog ni la..kihkih...
tak pasti la penah curi ke tak theme guna cara ni dulu...musykil2..

eB said...

pencurikkkkkkkkkkkk... ha ha ha ;p

Hafizin Jamil said...

haha.sape la yang nak mencurik tu..

☾SHiemaCMa786☾ said...

huhu...kurang sopan utk mereka yg suka hack ni..

exora said...

oo yer ke...tp nk cb sdiri dlu nti, kalu hack org punyer mcm x bes jer..hihi

anyss said...

Assalamualaikum,
Waaaaaaaa saya dah hack blog ni la la la

Thanks dengan info ;)

eelobor said...

tak paham la bahasa coding nih

Chekgu Azrine said...

talk berani nak hack la Amy..hehhee

Sheherazade said...

Assalammualaikum dear,wahh tahniah dah dot com

Unknown said...

if ctrl+u ade coding2 xml, if right click, pilih inspect element (google chrome saje) siap boleh carik code warne,resource, network, image2 pon boleh...semua la.. heheh,tapi saye tak pernah buat ea hack2 nieh..tak de profesionalisme nyeeee

Nur Hawa Mohd Zin said...

nak hack blog pun ada tutorial ye kak..heheh...tq for sharing buat masa ni belum nak hack belum sape2 lagi L)

ErnieFaizal Siti said...

haha..sy pun nak hack blog ni..cantik..pepel2 gitewww..hihi..hi,selamat berkenalan..

zulkbo said...

salam..
right click mouse anda
dan cari view page source
anda akan dapat segalanya..


jom singgah baca di SINI
TEKNIK BLOG DI TELANJANGKAN

Sarah Syazwani said...

uitt..hack org plak skrg ke?? info yg bgs tu

Wonderful Life with Mary Kay said...

Hm.. Tak best lak kalau theme org lain sama ngan kiter. HUhu...

Lyza Qayudonajew II said...

kalau sy hack code blog akak , boley ? hehehe

ika megan said...

, assalamualaikum , kakak boleh mintak ta tolong blog http://luffox.blogspot.com/ tu accaunt lama saya , saya lupa password & emailnya , sy nk kakak blog sbb ada gambar sy kat situ , boleh mintak tolong (:

izzain said...

tahu x camana nak padamkan blog sendiri yang kita sendiri dah lupa emel and password... huhu need your help..

Anonymous said...

Awak, saya nak minta pertolongan delete-kan blog lama saya. Saya terlupa email & password. Hope sangat awak boleh tolong saya. http://zlfatiezarin.blogspot.com/

Anonymous said...

hope sangat boleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign